Primare p 30

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Primare p 30

Newcomer mrNNbergen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Sted
    Bergen
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Primare p 30

Hei

Noen som har hatt problmere med nevnte modell?
    Min har begynt å lage støy, ut på alle kanaler, sus, knittring etc...
    Slår man den av for en stund, er det inge lyd 1st 5-10 min, og reagerer
    sporadisk på fjernkontroll, og knapper i front.

Bør man reparere, eller oppgradere til noe nyere ?

takker for svar

John

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde en P30 for en del år siden. Den begynte å lage en irriterende litt energisk suselyd - som heldigvis forsvant hver gang jeg slo av displayet. Etterhvert overtok eldstemann min P30, som endte sin karriere som en digital svitsjeboks. Inntil det ble knitring og problemer der også. Verken junior eller jeg brydde oss noe om å gjøre noe med den - vi ga den bort til slutt.

Den har ikke rare markedsverdien - så jeg ville være forsiktig med å bruke penger på den. men du kan jo ta en telefon til Dalens Elektronikkservice og høre hva de sier.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Newcomer mrNNbergen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Sted
    Bergen
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ulf-B
    Jeg hadde en P30 for en del år siden. Den begynte å lage en irriterende litt energisk suselyd - som heldigvis forsvant hver gang jeg slo av displayet. Etterhvert overtok eldstemann min P30, som endte sin karriere som en digital svitsjeboks. Inntil det ble knitring og problemer der også. Verken junior eller jeg brydde oss noe om å gjøre noe med den - vi ga den bort til slutt.

Den har ikke rare markedsverdien - så jeg ville være forsiktig med å bruke penger på den. men du kan jo ta en telefon til Dalens Elektronikkservice og høre hva de sier.

Takker... :-) Får ta en avgjørelse på det. det er jo en bra forforsterker uansett da... fin til hytte bruk :-)

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som forforsterker er P30 helt OK - så lenge den gjør jobben uten ulyder. Den innebygde DACen er heller ikke så verst. Helt utmerket for å sprite opp lyden fra PCen, digital-TV-boksen, Squeezebox o.l.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •