squeezebox duet, hjelp til spotify!!! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av KydeX
    Dersom man har logget seg på spotify kontoen sin på en pc eller noe, så må en også restarte squeezebox server for at den skal logge seg inn igjen.
    sånn virker det ikke hos meg.
    det som skjer hos meg er at hvis jeg bruker Spotify på pc'en og så koble Duet opp så kan jeg ikke spille fra pc'en lenger. men ikke omvendt. for å bruke pc'en må jeg sette Duet'en på radio ellår min egen musikk.
    Stereo: Yamaha RX-v773, Emotiva XPA-2, JBL Studio L890, LC2, LG 65", Xbox One S, Chromecast, Sonos
    Kino: Yamaha RX-V 781, JBL Studio L880, L820, LC2, XTZ 12.17, Velodyne CHT-12Q, Xbox One X, LG 65", Sonos, MediaPc, Chromecast

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg instalerte spotify på fjernkontrollen til duet`n , og slettet squeezebox center og la den inn på nytt, da kom triode opp på nytt og alt funket. Rart.. Men det er oppe og går nå (Intill vidre hehe)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    å takk og pris for det tipset!! har streva med ditte i månedsvis!! gitt opp mange ganger, men ikkje heilt heldigvis.
    etter å ha avinnstallert serveren, og lasta den ned på nytt fikk eg endelig lyd!!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velger bare å spørre ut her jeg... Har en iPod som jeg skal styre squeezebox med. Trenger jeg bare å bestille en Duet uten fjernkontroll? Har lest at man MÅ ha fjernkontrollen for å sette det opp...? Kan man bruke spotify premium uten å ha pcen stående på? Tenker da at jeg bare starter Duet'en, tar iPoden og går på Spotify uten å måtte skru på pcen...

Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Olimaen
    Velger bare å spørre ut her jeg... Har en iPod som jeg skal styre squeezebox med. Trenger jeg bare å bestille en Duet uten fjernkontroll? Har lest at man MÅ ha fjernkontrollen for å sette det opp...? Kan man bruke spotify premium uten å ha pcen stående på? Tenker da at jeg bare starter Duet'en, tar iPoden og går på Spotify uten å måtte skru på pcen...
    1. Ja du kan bestille Duet uten fjernkontroll, du vil kunne bruke Iphone, Ipod eller Ipad til å styre den. Det eneste ekstraarbeidet er at den må programmeres via Net-UDAP som du finner guide til her på forumet.

2. Prøver i skrivende stund å få Spotify til å funke uten å ha på pc'en men bare bruke mysqueezebox.com som server. Får logget på og sett spillelistene men musikken streames ikke, får derimot kjørt alt av radiostasjoner og lokale filer på denne måten.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Problemer med Squeezebox Duet og Spotify.

Hei. Jeg får opp Denne feilmeldingen når jeg prøver å spille mine lister på Squeezeboxen : Problem: Unable to play file type for : Holy Diver av Dio. Noen som kan hjelpe meg her?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dyret13
    Hei. Jeg får opp Denne feilmeldingen når jeg prøver å spille mine lister på Squeezeboxen : Problem: Unable to play file type for : Holy Diver av Dio. Noen som kan hjelpe meg her?
    Bruker du den offisielle Spotify-støtten eller 3. parts plugin fra Triode? Det er bare sistnevnte som fungerer på SB Duet.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat:
    Opprinnelig skrevet av Dyret13

Bruker du den offisielle Spotify-støtten eller 3. parts plugin fra Triode? Det er bare sistnevnte som fungerer på SB Duet.

Jeg bruker 3. Parts Plugin fra Triode, slik jeg kan se det. ganske frustrerende, vurderer å kvitte meg med hele Dueten..

Newcomer lenerd sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dyret13
    Sitat:
    Opprinnelig skrevet av Dyret13

Jeg bruker 3. Parts Plugin fra Triode, slik jeg kan se det. ganske frustrerende, vurderer å kvitte meg med hele Dueten..
    Har hatt samme problem på min Duet. Problemet oppstår kun hvis jeg velger "Spotify" i menuen, går jeg derimot inn på "Mine tjenester" og velger Spotify så funker det. Aner ikke hvorfor men lyd blir det

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker nå 3 parts plugin fra triode men får opp feilmeldingen : Connection timed out,,

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •