Hvorfor jeg hater Syvio X9 / Hjelp ... !

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 20 av 20
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvorfor jeg hater Syvio X9 / Hjelp ... !

Jeg kjøpte en Syvio-X9 til fatter, har en AC Ryan selv som jeg er kjempe fornøyd med, masse forum og informasjon rundt omkring og bra support. Syvio-X9 er derimot en helt annen sak.. Det finnes nesten ikke en dritt om den på nettet, ikke noe support eller Troubleshooting på hjemmesidene INGENTING!!

Ok nok whining, problemet er som følger; den har funka perfekt til nå (ca 1 år) helt til jeg forsøkte å oppdatere den. Lasta ned fra hjemmesiden, la over på minnepenn, plugga i og vips så oppdaterte den! Fikk beskjed om at oppdateringen gikk bra , den slo seg av, den slo seg på, "loading" skjermen kom og ble værende ... leeeeeeenge, så lenge at jeg til slutt måtte dra ut kontakten og restarte den på den måten. Når jeg da starta den igjen skjedde akkurat det samme igjen og igjen, den kommer seg ikke forbi loading skjermen!
    Med AC Ryan boksen min kunne jeg bare slå den av , plugge i minnepinnen igjen slå den på så kunne jeg tilbakestille den om oppgraderinga ikke funket, det funker tydligvis ikke på Syvioen .. Virker som maskina nesten slår seg helt av, det blå lyset blir borte og den leser ikke minnepinnen eller gir den strøm så den lyser som den skal.

Er det en eller annen sjel der ute som har noe erfaring med dette eller som har noen ideer til hva jeg kan gjøre for å fikse maskina ?

Blir takknemlig på grensen til det seksuelle, har saufarma nettet i to uker nå uten å finne noe som helst og begynner å bli rimelig grinete.

Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ExoDuS
    Blir takknemlig på grensen til det seksuelle...
    Unnskyld at jeg ler når du er midt i dyp smerte, men det var årets kommentar:lol:

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe som du sikkert forstår er jeg begynt å bli litt desperat .. Må ned i morra og jeg håpet da at jeg slapp å bruke hele dagen på å finne ut hva **** som er galt og eventuelt i verstefall formater hele disken ... Tar så satans lang tid å overføre 1 TB at jeg har visse aversjoner mot akkurat det, i tillegg har jeg lastet ned en masse obskure konserter og musikk dokumentarer til fatter i løpet av det siste året og de har jeg selvsagt sletta fra de andre diskene mine så jeg er ikke favoritt sønnen om det går virkelig galt. Han begynte å snakke om å gjøre meg arveløs så jeg blir nok værende der til jeg har fiksa det i morgen .. Lever i håpet om at en eller annen skal legge inn en løsning i løpet av natten / morgen tidlig =)!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok da er jeg her og har tatt ut harddisken i håp om at det skulle være så lett .. Det var det altså ikke, ingen endring over hodet! Finnes det noen måte å tilbakestille disse mediaspillerene på ? Sitter det noe batteri inni som på en PC som jeg kan vippe ut så den resetter seg ?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Jeg har syvio 200a og den skar seg for litt siden. Jeg lasta ned firmware recovery og etter det ble den 100% igjen. om du prøver denne så kanskje det løser seg?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg elsker deg ...

Jeg sitter seriøst nesten med gråten i halsen i frustrasjon og forbannelse over det møkka firmaet syvio og gleden ved å endelig få noen som helst form for hjelp .. Support er tydeligvis et fremmed ord for Syvio, har ikke engang giddi å lage et forum eller å ha noen som helst form for troubleshooting noen sted ! Kryss fingrene for at det virker !

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg elsker deg ...

Jeg sitter seriøst nesten med gråten i halsen i frustrasjon og forbannelse over det møkka firmaet syvio og gleden ved å endelig få noen som helst form for hjelp .. Support er tydeligvis et fremmed ord for Syvio, har ikke engang giddi å lage et forum eller å ha noen som helst form for troubleshooting noen sted ! Kryss fingrene for at det virker !
    Hehe. Det funka perfekt for meg. Tror recovery filen tar fw tilbake til en gammel versjon, men da er det bare å oppdatere fw. Husk at du ikke kan bruke det som ligger på hdd før du har siste fw.

Står iaf at nmt apps krever siste fw.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Står bare ; A Syvio Production Loading ... Leser ikke minnepennen eller noenting, er en host og slave port på maskina og jeg har nå forsøkt begge... Har også forsøkt å ta ut harddiskken .. Noen andre ideer ? Er det mulig å åpne den og tilbakestille den som en datamaskin der en tømmer minnet ? Vurderer sterkt hammer akkurat nå ..

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Står bare ; A Syvio Production Loading ... Leser ikke minnepennen eller noenting, er en host og slave port på maskina og jeg har nå forsøkt begge... Har også forsøkt å ta ut harddiskken .. Noen andre ideer ? Er det mulig å åpne den og tilbakestille den som en datamaskin der en tømmer minnet ? Vurderer sterkt hammer akkurat nå ..
    På min 200 så er det et lite hull i venstre hjørne foran der du kan resette maskina. Forr veldig viktig at minnepnnen er formatert i fat32 og ikke ntfs eller extfat.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK skal sjekke nuh =D!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den var formatert i NTSF, det finnes et håp!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håpet er dødt , det virka ikke det heller, står bare ; A Syvio Production Loading .. Noen andre ideer som kanskje kan virke, er ikke noen reset knapp eller hull på maskina men kanskje det er noe inni jeg kan tukle med ?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håpet er dødt , det virka ikke det heller, står bare ; A Syvio Production Loading .. Noen andre ideer som kanskje kan virke, er ikke noen reset knapp eller hull på maskina men kanskje det er noe inni jeg kan tukle med ?
    Er du sikker på at den ble formatert i fat32? Veit at win7 velger extfat eller no sånt. Kan jo godt hende det finns en reset knapp der noe sted, men din boks kjenner jeg ikke så godt. Har du prøvt forumet her

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei jeg valgte spesifikt Fat32. Ja har vært på forumet og sett, men fant nesten ignenting om X9 boksen og ingenting som kunne hjelpe meg. Ser ut som jeg må ta frem skrutrekkeren ...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fant frem skrutrekkeren, det var heller ingen videre suksess, fant rett og slett ikke ut hvordan jeg åpner den og jeg har pelt fra hverandre en del tidligere ... Tror jeg skal bruke tiden fremover på å plage syvio og starte en hat klubb ..

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fant frem skrutrekkeren, det var heller ingen videre suksess, fant rett og slett ikke ut hvordan jeg åpner den og jeg har pelt fra hverandre en del tidligere ... Tror jeg skal bruke tiden fremover på å plage syvio og starte en hat klubb ..
    Høres merkelig ut at den ikke vil lese minnepinnen. På min ble det forskjellig farge på skjermen uten at det sto noe info. Sitter er lite batteri i min, men om det hjelper å ta ut vet jeg ikke. Så på syvio sine sider at usb pinnen på inn i host kontakta og deretter 1.Download this file,copy to U-disk,unzip it to current folder.
    2.Insert U-disk into host USB port and enter the option" SETUP/SYSTEM/System update/system upgrade" to update.
    Om kommandoen system upgrade gjelder vet jeg ikke, men det kan se ut som du må inn i noen meny??

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg la img filen rett på minnepinnen , kanskje det faktisk har noe å si at den ligger i en mappe ? Prøver igjen men jeg er farlig nær å hente en hammer .. Tror nok det hjelper å ta ut batteriet på samme måte som på en PC men jeg vil ikke ødelegge den da jeg muligens kan få noe på garanti om jeg bare huska hvor jeg kjøpte den!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nope virka ikke det heller, ingen reaksjon bare loading skjermen. Takk for all hjelp uansett, må prøve å finne ut hvor jeg har kjøpt dritten og se om det er innenfor garantien =)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Produktet deres er funnet defekt !

Da har jeg fått tilbakemelding fra Komplett og produktet var defekt så jeg har fått igjen alle pengene =D Elsker komplett !

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Har fått tak i en Syvio X9 mediaspiller og sliter virkelig å få overført filer til harddisken. For det første leser spilleren ingen av usb-pinnene eller harddiskene jeg kobler gjennom USB-inngangen. Hvor vanskelig kan det vært liksom?

Aner heller ikke hvordan jeg skal koble den opp mot macen. Har koblet både macen og spilleren inn i Thompson-ruteren med kabler. Den finner ruteren som en mappe som heter "THOMPSON". Men når jeg går inn der ber den bare etter Net User ID og Password. Hva i alle dager er det?

Er det noen som har noen gode råd? Hvorfor kan jeg ikke bare stikke inn en usb-pinne og få overført filmer, sanger og bilder?

Setter pris på all hjelp! Er desperat!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •