Squeezebox PC software og HTC Desire HD - Rekker det?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Squeezebox PC software og HTC Desire HD - Rekker det?

Har nå fått hjelp til å installert gratisprogramvaren «Squeezebox Server» på en bortgjemt kjeller PC og fikk samtidig installert gratisprogramvaren «Squeezebox Player» på alle PC'ene i huset.

Stue PC'en er koplet opp mot hjemmekinoanlegget og «Squeezebox Player» som er installert på stue-PC'en lar seg fjernstyre fra samtlige av de andre PC'ene i huset.

Har også en HTC Desire HD som er logget opp mot trådløsnettet og lurer på om den kan benyttes som fjernkontroll for å styre musikken som kommer ut over hjemmekinoanlegget.

Er altså ute etter en Android software som alà "Squeezebox Player". Den må kunne fjernstyre Playeren i stue-PC'en. Noen som har testet dette og kan anbefale noe?

Tanker da at jeg kan benytte HTC Desire telefonen istedenfor (eller i tillegg til) Squeezebox Controller fjernkontrollen jeg har bestilt.

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja det går.

jeg bruker squeeze Commander. koster litt pæng og ligger på Marketplace.
    Det fungerer utmerket. Det er ikke 100% på høyde med noe av brukervennligheten til squeeze fjernkontrollen. men absolutt godt nok hvis du ikke har den fra før. jeg bruker det mye. det er også kjappere i responsen enn fjernkontrollen.
    Stereo: Yamaha RX-v773, Emotiva XPA-2, JBL Studio L890, LC2, LG 65", Xbox One S, Chromecast, Sonos
    Kino: Yamaha RX-V 781, JBL Studio L880, L820, LC2, XTZ 12.17, Velodyne CHT-12Q, Xbox One X, LG 65", Sonos, MediaPc, Chromecast

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bedda
    ja det går.

jeg bruker squeeze Commander. koster litt pæng og ligger på Marketplace.
    Det fungerer utmerket. Det er ikke 100% på høyde med noe av brukervennligheten til squeeze fjernkontrollen. men absolutt godt nok hvis du ikke har den fra før. jeg bruker det mye. det er også kjappere i responsen enn fjernkontrollen.

SUPERT !! - Tusen takk for hjelpen. Løper hjem og tester!
    Forstår at dette bare koster kr. 23,- så det skal jeg nok klare.

Det står da riktignok at jeg må ha en Squeezebox multimediepalyer, men du mener altså at den også kan styre en PC-softwaren Squeezebox Player. Akkurat det jeg var ute etter!

PS: Har dermed en Squeezebox Commander fjernkontroll til salgs

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yes.

har akkurat testet det på laptoppen. e på vei ut dørene så får ikke testet det så mye men regner med det blir likt som med duet'ene mine
    Stereo: Yamaha RX-v773, Emotiva XPA-2, JBL Studio L890, LC2, LG 65", Xbox One S, Chromecast, Sonos
    Kino: Yamaha RX-V 781, JBL Studio L880, L820, LC2, XTZ 12.17, Velodyne CHT-12Q, Xbox One X, LG 65", Sonos, MediaPc, Chromecast

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •