Jeg har liggende en god del konserter som jeg har rippet ved hjelp av DVdShrink og DVDDecrypter og som jeg har liggende på en ekstern harddisk på 2 TB som via USB-kontakt er tilsluttet en stasjonær pc. Konsertene har jeg rippet slik at hoveddelen av filene ligger som 1 GB store filer. Vet at jeg kunne ha valgt å få de som en stor fil, men synes det er greit å kunne velge hvor jeg vil starte å spille, fil nr 2 blir jo da ca. 25 % ut i konserten, fil nr. ca. 50 % osv. Hadde jeg hatt konserten på en fil så måtte jeg spole mye dersom jeg for eksempel vil begynne å spille midt i konserten.

Har selvsagt også alle konsertene på DVD’er slik at jeg kan spille de på den måten, men liker å spille de via Tversity og min PS3. Dette fungerer helt fint, men det jeg lurer på om det er noen som vet om det er mulig å kunne bruke meny-valgene som er på noen konserter ? På enkelte konserter så får man for eksempel ved starten opp valget om man skal spille hele konserten eller om man vil se oversikt enkelt melodiene og derfra kan man velge hva man vil spille. Dersom dette ikke er mulig med VOB-filer, ville det ha vært mulig om man hadde lagret konsertene i et annet format ?