spotifyd.exe kræsjer i ett kjør!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

spotifyd.exe kræsjer i ett kjør!

Har de siste par ukene hatt vedvarende problemer med at jeg ikke får brukt Spotify via Squeezeboxen. Det har fungert såvidt i korte perioder men stort sett så henger hele Squeezecenter seg mens det prøver å koble til serveren når jeg velger Spotify.
    Får til slutt feilmelding om at spotifyd.exe har sluttet å virke. Any ideas?

Skal nevnes at jeg nylig har fått installert Altibox og dermed også ny router/modem. SB er koblet til denne og jeg får spille lokale filer fra maskina trådløst men ikke via Spotify lengre.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøvd å avinstallere og installere Spotify på nytt? Det pleier å funke når jeg har problemer med Spotify:wink:

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde samme problem på Windows Home Server, men det løste seg da jeg installerte spotifyd.exe som service med autooppstart ved boot og la inn login-info for administrator.

Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk det til på mirakuløst vis. SB datt plutselig helt ut av nettverket og ville ikke la seg konfigurere på nytt selv om den var kablet til router. Jeg fant den rett og slett ikke via UDAP (kommandolinje-verktøy for konfig).
    Måtte sette opp det gamle nettverket med en annen router for å få den satt opp på nytt, la inn alle data til nettverket den egentlig skulle tilhøre og da var det tut og kjør igjen. Ikke anelse hvorfor den plutselig ga opp.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •