Hei,
jeg håper dette er riktig tråd å poste dette i.
Vi har akkurat flyttet, og jeg ønsker å sette opp stuen min akkurat slik jeg drømmer om.
Jeg har googlet, lest her, youtubet, lest anmeldelser og artikler, men det er så omfattende at jeg blir ikke klok av noe på nettet.

Dette ønsker jeg meg:
- HDTV på vegg (denne har jeg)
- Lydplanke under TV, gjerne med Blueray (har ikke plass/mulighet for subwoofere og hva har du av lyd).
- Multimediaenhet med mulighet for å spille av mine bilder, musikk, filmer o.l på TV i en enkel interface som er pen å se på (har for øyeblikket koblet til PC, men dette er for upraktisk)
- Gjerne tilgang til youtube og div, men ikke behov for "vanlig" browser.
- iPad som kan styre multimediaenheten, streame/kable lyd via anlegget for musikk/spotify o.l.

Målet mitt da er at jeg har en TV som kan vise mitt digitale innhold til underholdning for oss og andre. Spille mine filmer. Og spille musikk ved behov (kommer hovedsakelig til å streame fra iPad). Og se på TV selvfølgelig.

iPad for å surfe nett og spille musikk, og gjerne for å kontrollere multimediaenheten til TV.

Er dette mulig?
Hva er den beste løsningen, hvilke produkter skal jeg se etter? Det finnes så vannvittig mange løsninger der ute, håper noen eksperter herifra kan hjelpe meg! :-D