LG DP1 mediespiller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer okidoki13 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question LG DP1 mediespiller

Noen som har prøvde eller sett tester av denne nye mediespilleren som Dustin nå selger?
    LG DP1 MEDIASPILLER - Stillegående mediaspiller med lekker design - Produktinformasjon

Den var da svært rimelig (under 800,-), og ikke minst stillegående.
    Har vurdert AC Ryan PlayOn HDmini, men iflg en venn av meg går det fryktelig tregt å komme seg gjennom menyene til NAS'en, så den ble uaktuell.

Det meste jeg finner på nettet er Ungarsk...

Intermediate rayman85 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    504
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klarer ikke bestemme meg for hvilken mediaspiller jeg skal velge.
    Noen som har vert borti denne fra LG?

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rayman85
    Klarer ikke bestemme meg for hvilken mediaspiller jeg skal velge.
    Noen som har vert borti denne fra LG?
    Nå er den testet i Norge:
    Mediespiller: LG DP1 mediespiller - DinSide Data
    Jeg endte forresten opp med en WDTV Live. Den fungerte helt utmerket til mitt bruk.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Oslo
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skulle gjerne ha likt å sett en sammenligning mellom denne, WDTV og evt AC Ryan. Jeg har en WDTV idag (ikke live versjonen) og den fungerer brukbart, men jeg synes den kan være litt treg og jeg merker nå at på noen film filer så bare stopper den helt opp når den skal starte. Ingen feilmelding, eller noe. Man må bare klikke back og så vil ingenting av filer spilles lengre før jeg tar slår av hele spilleren og slår på igjen. Synes også at menyer osv er litt gammeldagse.

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dA4s
    Jeg skulle gjerne ha likt å sett en sammenligning mellom denne, WDTV og evt AC Ryan. Jeg har en WDTV idag (ikke live versjonen) og den fungerer brukbart, men jeg synes den kan være litt treg og jeg merker nå at på noen film filer så bare stopper den helt opp når den skal starte. Ingen feilmelding, eller noe. Man må bare klikke back og så vil ingenting av filer spilles lengre før jeg tar slår av hele spilleren og slår på igjen. Synes også at menyer osv er litt gammeldagse.
    Ta testen på egen hånd, og fortell oss om det etterpå!
    F.eks. Dustin.no selger alle 3 nevnte mediespillere, bestill dem, test dem, og returner de du ikke liker i løpet av angrefristen.
    (Dustin tar bare kr 99 i frakt uansett hvor mye jeg bestiller, så jeg har brukt dem endel i det siste...)

Newcomer mrNNbergen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Sted
    Bergen
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Har selv en WDTV LIve, som fungerer utmerket, eneste minus, er utrolig kjedelige menyer,og kanskje tungvint på noen måter.

I dag hadde jeg gått for LG DP1, utifra testen på dinside, bra design, og menyene så ikke så værts ut heller....

Newcomer skrue sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte en for noen dager siden til bruk for en sekundær TV. Fungerer greit for mitt bruk. Jeg konverterer DVD-plater til MKV med ukomprimert video. Dette klarte jeg helt greit å streame trådløst. For HD vil jeg anta at kabling er et must.

Det kan virke som om man ikke kan lagre shortcuts til kataloger på NAS-bokser og nettverkdisker generelt, så det blir endel browsing for å finne fram til det man skal se på. Ikke noe stort minus for min del.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •