Nyhet: Sony SMP-N100 medie/nettverksspiller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nyhet: Sony SMP-N100 medie/nettverksspiller

Kom over denne på Sony sine hjemmesider:
    SMP-N100 (SMPN100) : Manuell : TV og hjemmekino : Sony

Denne skal bruke samme grensesnitt som PS3 og BD-spillerene..

Etter det jeg kan se av spesifikasjonene så spiller den det meste av lyd og bildeformater, bortsett fra ISO og FLAC. Sistnevnte er jeg nesten litt i sjokk over, siden FLAC står for Free Lossless Audio Codec, og er et veldig utbredt format i den disk-løse hverdagen..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Interessant

Dette er jo faktisk interessant at de store elektronikkprodusentene kommer med noe sånt uansett. Synd at den ikke tar iso og flac, men kanskje som i alle andre produkter det vil bli støtte for dette i senere firmware-versjoner.
    Pioneer LX86, Dali Evidence 470, Dali senterhøyttaler Suite C0.8, Bakhøyttalere: Amadeus Jubileum, Sony WX900 Subwoofer, Sony 46W4000 Tv, Sony CD-spiller CDP-X55ES ifra 1990 og en Sony BDP-S550

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jan Mandelid
    Dette er jo faktisk interessant at de store elektronikkprodusentene kommer med noe sånt uansett. Synd at den ikke tar iso og flac, men kanskje som i alle andre produkter det vil bli støtte for dette i senere firmware-versjoner.
    Ja, har hele musikksamlingen min i FLAC.. Er jo selvfølgelig ikke værre enn å konvertere til WAV, lagringsplass er jo rimelig for tiden. Men føles bare så unødvendig å bruke 25% mer plass når kvaliteten er den samme, for ikke å snakke om konverteringsjobben..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •