Popcorn Hour har tatt kvelden? :(

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Popcorn Hour har tatt kvelden? :(

Kjøpte en popcorn hour A-110 i desember 2008 og har virket uten problemer frem til nå.
    Da jeg skulle skru den på for noen timer siden så fikk jeg kun et forvrengt bilde.
    Den er koblet opp til tv med HDMI kabel men siden det var umulig å få den tilkoblingen til å virke så prøvde jeg komponent (rød,blå,grønn) og da fikk jeg ihvertfall signal og brukbart bilde (synes HDMI blir bedre)
    Prøvde også en annen HDMI kabel uten at det hjalp......ogå prøvd tilbakestille til fabrikk innstillinger.
    Tror vel det var HDMI utgangen som har tatt kvelden men det merkelige er at PH
    ikke vil spille av HD filer i 1080P.....720P funker.
    Er vel 2 år garanti i norge så må vel bare sende den til reperasjon
    Noen andre her som har noe erfaringer med PH og kan komme med noen tips?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GameOver
    Kjøpte en popcorn hour A-110 i desember 2008 og har virket uten problemer frem til nå.
    Da jeg skulle skru den på for noen timer siden så fikk jeg kun et forvrengt bilde.
    Den er koblet opp til tv med HDMI kabel men siden det var umulig å få den tilkoblingen til å virke så prøvde jeg komponent (rød,blå,grønn) og da fikk jeg ihvertfall signal og brukbart bilde (synes HDMI blir bedre)
    Prøvde også en annen HDMI kabel uten at det hjalp......ogå prøvd tilbakestille til fabrikk innstillinger.
    Hadde en A100 jeg kjøpte for rett under 2 år siden. Her om dagen sluttet den plutselig å reagere på fjernkontrollen, intet bilde. Prøvde restart/reset etc til ingen nytte. Veldig synd siden jeg likte boksen veldig godt. Sendte den inn på reklamasjon hos komplett og fikk faktisk pengene igjen direkte. Meget positiv overraskelse det Kommer godt med til boxee boxen som er bestilt....selvfølgelig hos komplett:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    komplett har bra kundeservice ja....har gode erfaringer med de fra tidligere.
    Sendte A110 til de og regner med at de fikser HDMI utgangen

Active zemtex sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hohoi

Min A100 er fra sommern 2008, og nå i høst klikka den, dvs den slutta nesten å fungere. Istede for å ta det meste av filer(filformater), ble det plutselig 5% sjangse for at fila starta å gå.... Når jeg prøver å starte en vidoefil, vises "Buffering" skjermbilde i et blink, og hopper deretter tilbake til fil-lista. Veldig skjelden at en videofil i det hele tatt starta. Så den ble sendt i retur til komplett som "DØD", og har nå inne bestilling på Boxee.. gleder meg Forventer en viss opptur i GUI

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er nå den garantien reell? Er jo 3 års garanti på omtrent alt av elektronikk, utenom det leverandørene bestmmer seg for skal ha 2 års garanti.

Men du har uansett 5 års reklamasjon, hvis den ikke funker, og det ikke er slitasje så skal du ikke betale for reparasjon.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fikk jeg epost fra komplett.no om at jeg får tilbake alle pengene som jeg betalte for Popcorn Hour for 2 år siden,de fikk vel ikke reparert den da.
    Ikke noe å si på servicen til komplett ihvertfall,vil prioritere å kjøpe noe nytt fra dem.
    Da må jeg begynne å se etter en ny spiller men har jo dukket opp så mange nye varianter siste åra :/

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aldursil
    Hadde en A100 jeg kjøpte for rett under 2 år siden. Her om dagen sluttet den plutselig å reagere på fjernkontrollen, intet bilde. Prøvde restart/reset etc til ingen nytte. Veldig synd siden jeg likte boksen veldig godt. Sendte den inn på reklamasjon hos komplett og fikk faktisk pengene igjen direkte. Meget positiv overraskelse det Kommer godt med til boxee boxen som er bestilt....selvfølgelig hos komplett:-D
    Håper du kan skrive litt her om Boxee når du har fått testa den.
    Spennede å høre hva du synes da du har hatt A110 også

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper du kan skrive litt her om Boxee når du har fått testa den.
    Spennede å høre hva du synes da du har hatt A110 også
    Har ikke hatt A110 nei, kun A100, valgte denne fordi jeg ikke så helt poenget med å kjøpe den dyrere varianten den gang.

Eller vil jeg anbefale deg å laste ned boxee programvaren og prøve den på pc. Da får du en god følelse om du liker gui som kommer på disse. Merk at når boxee skal kategorisere mediafilene (lage film bibliotek f. eks) dine må disse være navngitt iht. bestemte regler. Min erfaring til nå er at den automatiserte kategoriseringen fungerer grett men en manuell funksjon for å editere burde vært der. Denne skal visstnok komme i en fremtidig oppdatering. (Dette gjelder forsåvidt for biblioteket man kan selvfølgelig navigere på popcornmåten via en filbrowser)

Det blir uansett spennende å prøve ut boxen når den kommer hjem, og kommer til å poste mine erfaringer etterhvert8)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aldursil
    Har ikke hatt A110 nei, kun A100, valgte denne fordi jeg ikke så helt poenget med å kjøpe den dyrere varianten den gang.

Eller vil jeg anbefale deg å laste ned boxee programvaren og prøve den på pc. Da får du en god følelse om du liker gui som kommer på disse. Merk at når boxee skal kategorisere mediafilene (lage film bibliotek f. eks) dine må disse være navngitt iht. bestemte regler. Min erfaring til nå er at den automatiserte kategoriseringen fungerer grett men en manuell funksjon for å editere burde vært der. Denne skal visstnok komme i en fremtidig oppdatering. (Dette gjelder forsåvidt for biblioteket man kan selvfølgelig navigere på popcornmåten via en filbrowser)

Det blir uansett spennende å prøve ut boxen når den kommer hjem, og kommer til å poste mine erfaringer etterhvert8)
    ok,tenker jeg går for denne eller AC Ryan Playon.
    Har dårlig og usatbilt internett så blir først og fremst og koble til en ekstern HDD via Usb og vise media fra den til tv,håper på bedre internett senere.
    Hadde tenkt å kjøpe fra Komplett men hvis Elkjøp får denne så er det mere fristende da det er mye lettere og bruke 30 dagers angre frist hvis boxee ikke skulle falle i smak.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •