Er det noen som har benyttet seg av Rotel RB-1510 eller Nuforce Icon-2 i kombinasjon med Squeezebox Duet?

Komboen skal benyttes på kjøkkenet hvor jeg nå begynner å bli smertelig lei av lyden fra Tivoli boksen som fôres med Dueten.
Skjønner at noen nok rynker på nesen ang. bruk av Tivoli radioen, men til forsvar så kjører jeg i hvertfall i stuen inn lyden fra en Squeezebox3 på en Lyngdorf TDAI2200. Formfaktoren til de overnevnte forsterkerne er en av grunnene til jeg har sett meg de ut. Nuforce'en er jo "knøtt" liten.

I begynnelsen har jeg bare tenkt å kjøre analogt inn fra Dueten i enten Rotel RB-1510 eller Nuforce Icon-2. DAC i Dueten er jo ikke så aller værst, men det kan jo selvfølgelig bedres med bruk av en ekstern DAC i fremtiden. Men, her er det snakk om lyd på kjøkkenet så jeg kan uten problemer skru ned kravene noen hakk. Nuforce Icon-2 har jo allerede innebygget en DAC med USB inngang. Kommer dog ikke langt med Dueten, men kanskje jeg med tiden kjøper en Squeezebox Touch og modder USB utgangen på denne slik at jeg kan kjøre lyden ut fra Touchen via USB og inn i Nuforc'en sin USB DAC. Per nå ser jeg uansett ikke noe behov for Touchen ettersom jeg bruker iPeng for iPhone og iPeng for iPad eller SqueezePad til å styre boksene i huset.

På forhånd takk.

Mvh Eirik