Anbefal mediastreamer?!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer Gigawattz sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Anbefal mediastreamer?!

Hei, skal ha meg ny mediastreamer da jeg har opplevd mye lagging med PS3 media server i det siste.

Det å legge til eksterne subtitles til f. eks ISO filer er veldig viktig da jeg streamer BARE filmer. Mest Dvd5/Dvd9 og bluray med 780 og noen ganger 1080p. Kablet nettverk såklart. Må greie alle formater uten lagging...

Har sett på AC ryan playon HD mini, som ser ut til å passe best til mitt behov. Noen som har noen innvendinger?

EDIT: Har faktisk seriøst tenkt på tanken å kjøpe meg Xbox for å bruke den som mediastreamer istedenfor PS3, men vil vel tro at kvaliteten på PS3 (PS3 meda server) og Xbox (XBMC) streaming er på samme nivå circa. Har problemer med å spille FIFA på ps3, så kanskje det ville vært to fluer i en smekk å kjøpe Xbox, da jeg vet fifa problemet ikke er tilstede med Xbox live.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Gigawattz
    Hei, skal ha meg ny mediastreamer da jeg har opplevd mye lagging med PS3 media server i det siste.

Det å legge til eksterne subtitles til f. eks ISO filer er veldig viktig da jeg streamer BARE filmer. Mest Dvd5/Dvd9 og bluray med 780 og noen ganger 1080p. Kablet nettverk såklart. Må greie alle formater uten lagging...

Har sett på AC ryan playon HD mini, som ser ut til å passe best til mitt behov. Noen som har noen innvendinger?

EDIT: Har faktisk seriøst tenkt på tanken å kjøpe meg Xbox for å bruke den som mediastreamer istedenfor PS3, men vil vel tro at kvaliteten på PS3 (PS3 meda server) og Xbox (XBMC) streaming er på samme nivå circa. Har problemer med å spille FIFA på ps3, så kanskje det ville vært to fluer i en smekk å kjøpe Xbox, da jeg vet fifa problemet ikke er tilstede med Xbox live.

Forza fugla
    Xbox som mediastreamer er ikke løsningen hvis du skal dekke alle formater.

Vurder Dune HDI, Popcorn Hour eller WD Live. De er de beste uten tvil og spiller absolutt alt av formater.

Personlig har jeg valgt Dune Base 3 - du får den for 2400,- hos Avshop her på nettet. Jeg er dritfornøyd. Har selv også Xbox og har aldri vurdert å bruke den til å streame med - og jeg laster ned masse filmer.

Dune og evt. en NAS til å lagre filmene på og du vil ikke angre et sekund.

PS: ISO inneholder jo subs i utgangspunktet - har aldri prøvd å bruke eksterne subs mot det men ellers fikser disse boksene det meste.

Forza forza

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •