Mediaspiller med "cower flow"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mediaspiller med "cower flow"

Hei!

Jeg går med tanker om å kopiere hele dvd samlingen (ca 500 titler) min ned på disker for å frigjøre hylleplass. Jeg har tenkt å kopiere filmene slik de er, uten komprimering av noe slag.
    I den forbindelse er planen å kjøpe en QNAP TS-459 Pro NAS løsning for lagring av media, for deretter å streame dette over på en mediaspiller.
    Poenget er at jeg gjerne vil ha et grensesnitt på avspilleren som lar meg bla i covere (slik som f.eks. iTunes) når jeg leter etter en film jeg vil se. Jeg vil også at avspilleren takler menyer slik dvd spilleren gjør.
    Den må gjerne ha tilleggsfunksjoner som utvidet info om filmen, sortering på sjanger, etc. Og kanskje til og med link til IMDB for omtaler, osv. Automatisk nedlasting av covere ville selvsagt vært strålende, men ingen krav naturligvis.
    Noen som vet om det finnes noe slikt å få kjøpt?

Mvh
    Jørn

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at Popcorn Hour har støtte for et 3. parts program de kaller Movie Jukebox. Noen som har erfaring med dette? Ideelt sett hadde det vært å foretrekke å slippe alt hassel med tweaking med xml filer og fa.. oldemor. Er litt ferdig med det kjenner jeg, og foretrekker helt klart slik funksjonalitet som hyllevare hvis mulig.

Intermediate eMTea sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jornoj
    Hei!

Jeg går med tanker om å kopiere hele dvd samlingen (ca 500 titler) min ned på disker for å frigjøre hylleplass. Jeg har tenkt å kopiere filmene slik de er, uten komprimering av noe slag.
    I den forbindelse er planen å kjøpe en QNAP TS-459 Pro NAS løsning for lagring av media, for deretter å streame dette over på en mediaspiller.
    Poenget er at jeg gjerne vil ha et grensesnitt på avspilleren som lar meg bla i covere (slik som f.eks. iTunes) når jeg leter etter en film jeg vil se. Jeg vil også at avspilleren takler menyer slik dvd spilleren gjør.
    Den må gjerne ha tilleggsfunksjoner som utvidet info om filmen, sortering på sjanger, etc. Og kanskje til og med link til IMDB for omtaler, osv. Automatisk nedlasting av covere ville selvsagt vært strålende, men ingen krav naturligvis.
    Noen som vet om det finnes noe slikt å få kjøpt?

Mvh
    Jørn
    En pc med XBMC? Den gjør iallefall alt du spør om her...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •