AC Ryan Playon!HD vs. Popcorn Hour A-200

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

AC Ryan Playon!HD vs. Popcorn Hour A-200

Hei.
    Jeg holder på og skal kjøpe meg en mediaspiller. Dette er det jeg trenger:
    * støtte for alle mulige filmformater 1080p
    * HDMI (med 5,1 lyd)
    * BitTorrent
    * mulighet for 2TB HDD (innebygd)
    * er stille

Jeg har sett på:
    AC Ryan Playon!HD
    Popcorn Hour A-200
    og litt på(men den er egentlig litt for dyr, om den ikke er mye bedre da):
    Dvico Tvix HD M-6600N

Hva bør jeg velge?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skal levere tilbake min ac ryan nå, da bittorrent ikke fungerer optimalt, kan ikke laste ned mer en 4 -5 stk ellers så kræsjer den, slutter å reagere innimellom, må restarte den noen ganger osv, i tillegg så liker jeg ikke interfacen. i tillegg synes jeg torrent programmet var dårlig..

har bestilt tvix, den har ikke (tror jeg) innebygget torrent, men det skulle vist være mulig å installere hvis man er litt sakkyndig mener jeg å ha lest. er mye penere gui på den også da

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg har selv sett mye på billige mediaspillere og endte til slutt opp med ac ryan.

Bittorent funksjonen har vært vekke lenge på oppdateringene, men har god tro på at dette blir bra til slutt!!
    Dette var også en grunn til at eg kjøpte denne boksen.

Amp her på forumet er veldig flink til å komme med hjelp og info angående boksen og eg vet det jobbes kontinuerlig med oppdateringer og at de følger mange ønsker fra forbrukerene.

Er stort sett fornøyd med ac ryan, spiller alt eg hiver innpå, bildet er upåklagelig (synst eg da). Er du skikkelig entusiast så leiter du heller ikkje etter spillere i denne prisklassen.

Subtitles har eg enda ikkje opplevd noe problemer med, denne kan også flyttes og byttes størrelse på. Noe eg synst er greit..
    Kontrollen fungerer utmerket og er flere snarveier på denne som eg også synst er veldig greit.
    Her er det også viktig å ha den rette firmwaren da de bytter av og til funksjonene på noen av knappene.

Det jobbes med hdma og blir tilgjengelig enten ved denne oppdateringen eller neste ifølge forumet til av ryan.

Oppdateringene har ikkje alltid vært like vellykket, men de har no forandret på hvordan firmware skal legges ut på nett og disse skal testes enda lengre som beta versjoner før de blir offisiell. Noe eg synst eg bra!

Så i bunn og grunn angrer eg ikkje ett sekund og har stor tro på at når den offisielle versjonen av firmware blir sluppet blir dette en veldig ok boks!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Krister88
    skal levere tilbake min ac ryan nå, da bittorrent ikke fungerer optimalt, kan ikke laste ned mer en 4 -5 stk ellers så kræsjer den, slutter å reagere innimellom, må restarte den noen ganger osv, i tillegg så liker jeg ikke interfacen. i tillegg synes jeg torrent programmet var dårlig..

har bestilt tvix, den har ikke (tror jeg) innebygget torrent, men det skulle vist være mulig å installere hvis man er litt sakkyndig mener jeg å ha lest. er mye penere gui på den også da
    Er bittorenten komt tilbake eller har du ikkje oppdatert den?
    Er for tiden på jobb og er ikkje hjemme så har ikkje fått tatt ned noen ny versjon om denne er komt ut.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •