Heisann, et kjapt spm.

Har kjøpt meg WD TV, og vil legge til bilder og info når jeg skal se filmer. Derfor har jeg lastet ned Thumbgen + 1 template.

Kan noen vær så snill forklare meg hvordan jeg skal gjøre dette slik at det fungerer?
Har forstått at om jeg vil ha bilder på mapper, må jeg lagre et bilde som heter folder.jpg; men jeg vil ha mer. Tror dem kaller det sheets.

Samtidi sliter jeg med 1 ting.
Jeg laget en fil som het folder.jpg med FEIL bilde, nå viser WD TV'n kun det bilde som er feil, uansett om at jeg har byttet fil på pcn. Om jeg derimot trykker på selve folder.jpg så viser den nyeste oppdaterte bilde jeg har lagt inn på pcn, men somsagt når jeg ser fra folderen, så viser den det gamle bildet. Må jeg oppdatere manuelt på noe vis? Har skrudd av og på, dette hjelper ikke.

EDIT: thumbnails'a blir oppdaterte når jeg resetter WDTVN til fabrikkinstillinger.. dette må da ikke være nødvendig?

mulig klønete norsk, så engelsk versjon her:

ive been trying to add covers to some movies lately, *movie.mkv* \ *movie.jpg* like that.
i saw that i had a wrong picture to a movie today, so i change it, but the same picture on wd tv is the old one. WHy doesnt it update?

also; lets say i got batman.mkv, and use batman.jpg to show the movie cover. Is there any way to hide movie.jpg in the wd tv.. so i dont have 2 pictures. Seems like i got 2 of the same movie, but one file is the .jpg and the other is the .mkv (same with folder.jpg file) can we hide them?