Endelig Spotify på Squeezebox - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 12 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 240
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Funker på Linux også

Genialt!!

Funker uten modifikasjoner og fikling av noe slag på Linux Ubuntu 10.04.

Newcomer CosmoK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mmm, funker bra dette her, så lenge SqueezeServer går på en PC. Håper at det blir mulig for ReadyNAS støtte og snart...

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spørsmål: jeg har Spotify basic på en stasjonær pc, og på en bærbar, med forskjellige konti.
    Om jeg oppgraderer til Premium på den stasjonære, kan jeg da logge på den samme Premium konto på den bærbare og da få premium på begge?

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Spørsmål: jeg har Spotify basic på en stasjonær pc, og på en bærbar, med forskjellige konti.
    Om jeg oppgraderer til Premium på den stasjonære, kan jeg da logge på den samme Premium konto på den bærbare og da få premium på begge?
    Det er jeg rimelig sikker på. Jeg har ihvertfall brukt kameraters premium konto her hos meg.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CosmoK
    Mmm, funker bra dette her, så lenge SqueezeServer går på en PC. Håper at det blir mulig for ReadyNAS støtte og snart...
    Skal være mulig det, men jeg tør ikke å begi meg inn på denne selv. Jeg er ingen datamann og er redd for å gjøre noe fatalt.

Answer

Noen må gjerne si om dette er enkelt og greit og om det funker, skulle gjerne satt det opp selv.

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, men du kan bare spille av musikk fra én pålogget maskin om gangen. Så du kan fint gjøre dette, men du vil ikke kunne bruke begge to samtidig.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    Skal være mulig det, men jeg tør ikke å begi meg inn på denne selv. Jeg er ingen datamann og er redd for å gjøre noe fatalt.

Answer

Noen må gjerne si om dette er enkelt og greit og om det funker, skulle gjerne satt det opp selv.
    Ah nei, beklager... var ikke det jeg mente. SqueezeServer på ReadyNAS har jeg kjørt siden dag 1.

Mente at Spotify app'en er ikke mulig å bruke med SqueezeServer som er lagt inn på ReadyNas.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CosmoK
    Ah nei, beklager... var ikke det jeg mente. SqueezeServer på ReadyNAS har jeg kjørt siden dag 1.
    Ok. Men er det enkelt å sette det opp for en NOOB? Noen enkle fremganger du har å dele med andre?

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mmm, bare følg instruksene som du finner i den linken du hadde til Logitech sin side. Bare viktig at du laster ned riktig programvare/firmware til ReadyNAS enheten du bruker.

Å kjøre SqueezeServer på en ReadyNAS er en del treigere enn hvis du hadde kjørt det på en dedikert PC, men fordelen er jo at man slipper å ha en PC stående på hele veien. ReadyNAS'en min er vel hovedlagringsenheten min for tiden (pluss online Cloud backup for de aller viktigste musikkprosjekt filene ). Jeg ser at SqueezeServer kan legges på Qnap NAS'er også, og det frister veldig å oppgradere, siden jeg har hatt noen småproblemer med Netgear sin.

Newcomer stone cold sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

SLITER med å få det til.... :(

hei
    selvfølgelig sliter jeg som en eneste stor mupp. Har lagt inn pluginn og logget på med mitt premium abnm og alt er honky dory, men når jeg tar for meg squeezeboxen og går inn på spotify, spillelister, så skjer to ting:

- Jeg får opp feilmelding om at Spotifyd.exe har sluttet og fungere på pc skjermen min.
    - Ergo får jeg bare feilmelding : Klarer ikke å kople til. Connect timed out: bad file descriptor.

Hva fanden er det jeg har gjort galt? Og er det noe som kan gjøres? Husk jeg er fullstendig noob, så vær så snill å forklar enkelt. Hvis det er snakk om noen porter og slikt så har jeg ingen peiling. Skal sies at alt er "standard" innstilling på pluginn. Står på port 9001 eller no. Er det her det ligger?

Det morro er at når jeg prøver med samboeren sin konto så fungerer det, men ikke med min konto.. er det rart at folk drikker???

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også opplevd at spillelister ikke alltid fungerer, dvs. enkelte lister funker, andre ikke for så å bare plutselig virke. Sitter med en følelse av at det er litt ustabilt og tilfeldig rett og slett.

Newcomer Chris_ sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Chris_
    Alt funker helt fint her, helt til jeg skal spille av sangen. Da er det stopp. Får liksom ikke kobla til. Skjønner lite av det. Har prøvd forskjellige porter også. Noen som har vært borti det samme? Det er en Squeezebox Boom det er snakk om
    Jeg har fortsatt dette problemet og skjønner fortsatt like lite. Noen som har gjort seg bedre kjent med programmet og kan hjelpe?

Har veldig lyst til å få dette til å funke da jeg har ventet lenge på denne muligheten

Newcomer skrue sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For meg er det dønn stabilt. Serveren kjører ubuntu 10.04

Som en test vill jeg ha skrudd av alt som heter brannmur og sett på oppførelsen. Jeg bruker port 9002 på konfigurasjonssiden. Mest fordi av jeg hadde litt problemer i begynnelsen pga manglende flac bibbliotek, men det kan jo være verd en test.

Newcomer stone cold sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må vel være som en sa her noe med spillelistene??
    Rart at samboerens konto skulle gå glatt igjennom? Må vel se igjennom sangene mine å se om der er noe tøv der..

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, men ikke samtidig.
    --
    Thorbjørn

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den nye pluginen funker som snus hos meg også, genialt!
    --
    Thorbjørn

Newcomer Chris_ sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skrue
    For meg er det dønn stabilt. Serveren kjører ubuntu 10.04

Som en test vill jeg ha skrudd av alt som heter brannmur og sett på oppførelsen. Jeg bruker port 9002 på konfigurasjonssiden. Mest fordi av jeg hadde litt problemer i begynnelsen pga manglende flac bibbliotek, men det kan jo være verd en test.
    Takk for tipset Er brannmuren som sperrer. Funker helt topp når jeg slår den av.
    Vet du hvilket program man må slippe gjennom for att det skal funke med brannmuren på?

EDIT: Fant det ut selv tidligere i tråden. Programmet heter spotifyd.exe og ligger i en skjult mappe. Adressen er C:\ProgramData\Squeezebox\Cache\InstalledPlugins\P lugins\Spotify\Bin\MSWin32-x86-multi-thread. Viktig att man går inn i Folder Options i Control Panel og slår på att skjulte mapper skal vises før man leter etter dette Dette er da i Windows 7.

Intermediate heanwi sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    674
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette fungerte overraskende bra. Sånn halvveis raskt og stabilt. Yay!

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte jeg skulle få ordnet dette jeg også, og prøvde å legge inn versjon 7.5.1 på min Qnap. Det skulle jeg tydeligvis ikke ha gjort.... Nå funker ingenting og jeg får bare denne beskjeden etter at jeg trykker "Start"; "admin is not in the sudoers file". Det sier meg ikke en pøkk, og nå har jeg ikke tilgang til musikken min.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mista bare mer og mer, så jeg tok en avinnstalering og restart, og nå ser det ut til at 7.5.1 kjører.. Får prøve å få til Spotify nå.

Side 4 av 12 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •