Hvilken mediaspiller? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av sirant
    eneste jeg gjorde på min dune var å koble til nettverkskabelen. ingen programvare eller noe fulgte med. så kan du eventulet laste ned forskjellige "jukeboxer". jeg bruker Zappiti.
    skulle ønske det var like lett med min dune jeg

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mediaspiller til barna

Tenkte å anskaffe en mediaspiller som jeg skal legge ned filmene til barna på - er lei av ødelagte DVD'er. Trenger ikke den mest avanserte men:

- enkel i bruk med gode menyer slik at en 3 åring klarer å bruke den
    - helst med harddisk slik at vi kan ta den med oss på reiser/tur

Er mye å velge mellom - noen som har forslag til et barnevennlig valg?

Og, gjerne et tips om et greit rippe program også

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje det er denne som er tingen?

AC Ryan Playon!HD -1 TB HDD

Her så jo menyene OK ut, men mener å ha sett en annen plass at de ikke var veldig brukervennlige?

Ser at forskjellen mellom denne og AC Ryan Playon!DVR HD -1 TB HDD er at den siste har DVB-T-kanalvelger. Hva ligger i dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kjetso
    Tenkte å anskaffe en mediaspiller som jeg skal legge ned filmene til barna på - er lei av ødelagte DVD'er. Trenger ikke den mest avanserte men:

- enkel i bruk med gode menyer slik at en 3 åring klarer å bruke den
    - helst med harddisk slik at vi kan ta den med oss på reiser/tur

Er mye å velge mellom - noen som har forslag til et barnevennlig valg?

Og, gjerne et tips om et greit rippe program også
    Det som jeg sliter med på Asus OPlay (og som var/er? tilfelle på AcRyan) er at en ikke kan legge inn passord, og i avspillingsmenyen får tre valg: Gå tilbake, Spill av filen eller Slett filen.

Det siste valget gjør det jo ikke særlig barnevennlig... Vet ikke om dette er bedre med noen av de andre (jeg spurte på WD HD-forum for flere uker siden, men ingen har svart).

Newcomer Amp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av florrepus
    Det som jeg sliter med på Asus OPlay (og som var/er? tilfelle på AcRyan) er at en ikke kan legge inn passord, og i avspillingsmenyen får tre valg: Gå tilbake, Spill av filen eller Slett filen.

Det siste valget gjør det jo ikke særlig barnevennlig... Vet ikke om dette er bedre med noen av de andre (jeg spurte på WD HD-forum for flere uker siden, men ingen har svart).
    FYI - Har forespurt dette om passord beskyttelse på sletting av filer/mapper og det er lagt inn i listen over forslag på funksjoner hos oss, hvor det er et ønske om å slå av og på denne funksjonen

(Det var en Firmware BETA r3582 hvor det popper up en box hvor du må taste inn 4 siffret passord for å gå videre etter du har valgt slett). Dette ble tatt bort da vi fikk mye klager på at folk ikke ville ha det :/

Som sagt i andre Firmwares er denne funksjonen ikke der, men i nyere FW har du noe som heter folder protection - Her legger du inn et 4 siffret passord og låser f.eks mappen "Film" på den interne disken - Her må du da først låse opp mappe for å se, slette etc. med passordet. Slik jeg har gjort det er at jeg har låst mappene på min Playon!HD og satt opp Jukebox slik at om ungene går inn på Jukebox eller søker alle filmer under medialibrary så kan de startes her uten å taste passord - Og du kan heller ikke slette filer fra her

Håper dette oppklarer litt for Playon

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm...hørtes ikke bra ut med "slette-valget" nei..

Er det slik at det streames digitalt og at det er Mediespilleren som fungerer som D/A konverter?
    Lydkvaliten om man streamer musikk vil vel da variere betydelig fra spiller til spiller avhengig av kvalieten på D/A konverteren.

Er det samme problemstilling på streaming av film? Men der han man gjerne ikke samme krav til lydkvalitet.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •