AC Ryan Playon!HD Mini - Full HD 1080p Media spiller - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 26 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 ... SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 504
    Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg fikk det til å virke via en USB pinne ja.
    Har foreløpig bare oppdatert til siste offisielle som er v7.06.r3875 etter hva jeg kan forstå.

Men det ser ut som om det er 2 beta versjoner ute og går, både 4107 og 4318. Det er jo litt merkelig, eller?

Har foreløpig testet mest med diverse .mkv filer da det er det jeg bruker 90% av tiden.
    Har ikke kommet så langt at jeg har sjekket forskjellen i codec på de som virker og de som ikke gjør det.
    Det som er sikkert er at bildekvaliteten på de som virker er veldig bra.
    At man kan spole med 64X hastighet og hoppe 5 min med fromoverknappen selv om det ikke er kapitler er også bra.
    Den spiller av h264 1080p@23,976 med riktig framerate og det er veldig bra.

Den switcher dessverre ikke til riktig framerate på PAL DVD dessverre ( jeg har ikke fått den til å gjøre det ).
    Skal teste en del BR ISO i kveld.

Newcomer Amp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Arendal
    Jeg fikk det til å virke via en USB pinne ja.
    Har foreløpig bare oppdatert til siste offisielle som er v7.06.r3875 etter hva jeg kan forstå.

Men det ser ut som om det er 2 beta versjoner ute og går, både 4107 og 4318. Det er jo litt merkelig, eller?

Har foreløpig testet mest med diverse .mkv filer da det er det jeg bruker 90% av tiden.
    Har ikke kommet så langt at jeg har sjekket forskjellen i codec på de som virker og de som ikke gjør det.
    Det som er sikkert er at bildekvaliteten på de som virker er veldig bra.
    At man kan spole med 64X hastighet og hoppe 5 min med fromoverknappen selv om det ikke er kapitler er også bra.
    Den spiller av h264 1080p@23,976 med riktig framerate og det er veldig bra.

Den switcher dessverre ikke til riktig framerate på PAL DVD dessverre ( jeg har ikke fått den til å gjøre det ).
    Skal teste en del BR ISO i kveld.
    Hei Arendal, Sorry for litt sene tilbkemeldinger her. HAr blitt sittende å teste en del nye Beta Firmwares som kommer ut ganske snart og har hatt noen deadlines jeg har vært nødt å nå.

Ser du fikk til Update på FW. Det stemmer nok også at du kan finne Offisiel FW og mange forskjellige Beta FW`s Offisielle ligger noe etter i forhold til funksjoner etc. da disse blir lansert i forumet vårt slik at brukere og moderatorer kan teste å gi feedback her. I Beta Versjonene kan det forekomme Bugs, men jeg foretrekker selv å bruke Beta da det er ofte en del fine endringer der i forhold til Offisielle. For de Offisielle bør og skal de aller fleste Bugs være fikset, (kan selvfølgelig forekomme at noe dukker opp). Den Beta jeg har brukt mest selv og synes fungerer ganske greit er r4318, men som sagt holder jeg på å teste noen nye BETA nå som også har litt nye funksjoner som bla. Passord beskyttelse av Folder med en 4 siffra kode.

Newcomer Amp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jan Mandelid
    Jeg har et par nye mkv-filer som den ikke vil spille av, verken via harddisk eller nettverk. Det som er det rare er at jeg koblet til min gamle WD TV, og der var det ingen problemer.

Kan boksen være defekt, eller er det rett og slett programvaren?
    Hei Jan,

Er dette de filene jeg holder på å teste ang hakking etc ? eller er det noen nye ?

Sendte deg en PM også - HAr testet en av filene som er lik til en av dem du har og denne fungerer helt fint på mini jeg har her med R4318 Beta Fw. Jeg har testet med optisk/raw og HDMI Raw samt LPCM via USB Pen og extern HDD. Kunne du bare ha testet slik som jeg nevnte i PM - Test med å kjøre lyd via HDMI LPCM og se om der er noen forskjell, og evt prøv å re-flash Firmware.

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husk på alle sammen at framerate er ekstremt viktig!

Man vil få hakking hvis frameraten fra spiller til skjerm / projector ikke er den samme som på fila his ikke du har avansert bilebehandling i skjerm eller projector som kan kompansere for dette.

Derfor kan samme fil, hakke på ett oppsett og ikke på ett annet ett selv om spilleren er den samme. Dette har jeg testet selv med en Sony VW80 projector Bravia engine 3 ( ingen hakking ) og en Sony D4000 TV med Bravia engine 2 ( hakking ) hvor øvrig hardware er den samme og 1080p@60Hz ble brukt i begge tilfellene.

Det kan også være at noen filer hakker mens andre ikke gjør det på grunn av frameraten på fila og codec som er brukt.

Prøv å enable 24Hz støtte i menyen og se om det utgjør en forskjell, det gjør det hos meg.

Newcomer Amp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husk på alle sammen at framerate er ekstremt viktig!

Man vil få hakking hvis frameraten fra spiller til skjerm / projector ikke er den samme som på fila his ikke du har avansert bilebehandling i skjerm eller projector som kan kompansere for dette.

Derfor kan samme fil, hakke på ett oppsett og ikke på ett annet ett selv om spilleren er den samme. Dette har jeg testet selv med en Sony VW80 projector Bravia engine 3 ( ingen hakking ) og en Sony D4000 TV med Bravia engine 2 ( hakking ) hvor øvrig hardware er den samme og 1080p@60Hz ble brukt i begge tilfellene.

Det kan også være at noen filer hakker mens andre ikke gjør det på grunn av frameraten på fila og codec som er brukt.

Prøv å enable 24Hz støtte i menyen og se om det utgjør en forskjell, det gjør det hos meg.
    Supert Arendal,, Tror dette kan være løsningen for Jan også

Jan: Sjekke også om du har mulighet å aktivere 24Hz på din TV.

Takker for Tipset Arendal.

Newcomer Amp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trafik
    hei . jeg har kjøpt meg en playon hd med hardisk. koblet den opp til pc med USB kabel for og overføre filer, men pc fant ikke playon hd. det sto bare ukjent enhet for USB koblingen .pc bruker xp.
    Hei, har du fått løst dette?

Jeg har vært borti dette en gang tidligere, men da byttet jeg bare USB Kabel og det fungerte helt fint.

Newcomer Amp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av okidoki13
    Jeg er førstegangs bruker av mediespiller, og har så langt enkle krav/spørsmål før kjøp av PlayOn!HD Mini.

Jeg har en Synology 101 NAS tilkoblet nettverket, der jeg har egne mapper for bilder/videoer/musikk. Mediespilleren vil bli tilkoblet via switch og nettverkskabel.

Spørsmål:
    1. Vil jeg kunne velge en mappe og lett velgenoe slikt som "Spill av alt i mappen (e.l.)" av både bilder/videoer/musikk?

2. Hvis ja på ovenstående, vil det også virke hvis mappen jeg velger inneholder undermapper?

3. Ser at det er enkelte problemer med videokamera-filer, men vil det være noe problem når jeg uansett bruker Windows Live Movie Maker til å gjøre om disse filene til 720p mpg-filer?

4. Oppdatering til nyeste firmware (også beta), kan det gjøres enkelt via meny i PlayOn, eller må jeg laste ned til USB-pinne og innstallere derfra?

På forhånd takk for svar!
    Heisan.

Spørsmål:
    1. Vil jeg kunne velge en mappe og lett velgenoe slikt som "Spill av alt i mappen (e.l.)" av både bilder/videoer/musikk?
    svar: Om du har mange mp3 filer liggende i mappe vil den fortsette å spille neste fil automatisk (I Browser meny).

2. Hvis ja på ovenstående, vil det også virke hvis mappen jeg velger inneholder undermapper? Nei den vil ikke automatisk spille innhold i undermappe.
    Svar: Her ville jeg brukt menyen som heter media library, her kan du kjøre update og den finne alle musikk filer og spiller da av disse uavhengig om det ligger i mappe / undermapper etc.

3. Ser at det er enkelte problemer med videokamera-filer, men vil det være noe problem når jeg uansett bruker Windows Live Movie Maker til å gjøre om disse filene til 720p mpg-filer?
    Svar: Dette skal gå fint Problem med enkelte kamera filer er at de noen ganger bruker raw format, egen codec fra produsent etc. Men om du redigerer og lager en Mpg fil eller en annen fil med mer standard Codec som MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4 SP, H.264, X264, XVID, Divx osv. så er går dette helt fint.

4. Oppdatering til nyeste firmware (også beta), kan det gjøres enkelt via meny i PlayOn, eller må jeg laste ned til USB-pinne og innstallere derfra?
    Svar: Du må nok laste ned en FW og pakke den ut i roten på en USB Pen og enten velge i system menyen update ( Da leser den fra Minne Pen) Eller den veien jeg synes er best- "Hard update" Slå av spiller og ta ut kontakten, sett inn USB og hold power knapp inne samtidig som du setter inn ledning igjen - Fortsett å holde ca 5 sek etter ledning er satt i og den begynner da å lese fra minne pen autiomatisk.

Håper dette hjalp litt på vei

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen mulighet for og hente You Tube på denne spilleren?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar begge to. Skal sjekke dette i løpet av kvelden!

Disse to nye mkv-filene jeg nevnte så vil ikke spilleren starte de i det hele tatt. Står kun "invalid file."

Sitat Opprinnelig postet av Amp

Pioneer LX86, Dali Evidence 470, Dali senterhøyttaler Suite C0.8, Bakhøyttalere: Amadeus Jubileum, Sony WX900 Subwoofer, Sony 46W4000 Tv, Sony CD-spiller CDP-X55ES ifra 1990 og en Sony BDP-S550

Newcomer Amp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av arntost
    Noen mulighet for og hente You Tube på denne spilleren?
    Hei,

Ikke direkte pr. idag desverre, vi hadde det tidligere under Feeds. Du kan lese litt mer her i denne tråden
    A.C. Ryan • View topic - Youtube - Why not?

Videre så har jeg brukt Youtube via UPNP, litt tungvint da PC må stå på oxo.
    Jeg har brukt Playon Media Server som jeg har installert på PC og streamer fra den. (Er ikke vårt produkt, bare slående likhet i navnet)

Forhåpentligvis kommer Youtube tilbake igjen ved senere Firmware updates.

Newcomer Amp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar begge to. Skal sjekke dette i løpet av kvelden!

Disse to nye mkv-filene jeg nevnte så vil ikke spilleren starte de i det hele tatt. Står kun "invalid file."
    Hmm, har du media info på disse også ?

Thanks

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, har du fått løst dette?

Jeg har vært borti dette en gang tidligere, men da byttet jeg bare USB Kabel og det fungerte helt fint.

du hadde helt rett. brukete en anen USB kabel så funket det. :-) takk

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Ikke direkte pr. idag desverre, vi hadde det tidligere under Feeds. Du kan lese litt mer her i denne tråden
    A.C. Ryan • View topic - Youtube - Why not?

Videre så har jeg brukt Youtube via UPNP, litt tungvint da PC må stå på oxo.
    Jeg har brukt Playon Media Server som jeg har installert på PC og streamer fra den. (Er ikke vårt produkt, bare slående likhet i navnet)

Forhåpentligvis kommer Youtube tilbake igjen ved senere Firmware updates.
    Takker for svar. For oss "nerder" som bruker Mac var det ikke så enkelt. Playon Media Server fant jeg bare for Windows.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til snille Arendal og Amp!

Nå har jeg vært ut og inn av alle slags mulige innstillinger i menyen for tv'en min. Men jeg kan ikke finne noen slags form for valg av 24Hz. Når filene blir startet så står det hva slags signal tv'en får og da står det 1080p24, så da tenker jeg at alt skal være i orden.

Men til deg, Arendal, du nevnte at det ikke gikk på en D-modell fra Sony. Var det mulig å gjøre noe med den? Kanskje gå inn i serviceinnstillinger eller noe? Eller var det bare å anse slaget som tapt?

Det har ikke noen betydning om jeg har aktivert 24Hz-valget på PlayOn!

Pioneer LX86, Dali Evidence 470, Dali senterhøyttaler Suite C0.8, Bakhøyttalere: Amadeus Jubileum, Sony WX900 Subwoofer, Sony 46W4000 Tv, Sony CD-spiller CDP-X55ES ifra 1990 og en Sony BDP-S550

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jada, det er ikke noe problem å få finfint bilde også på den enkle D modellen, man må bare sette opp spilleren for å gjøre det enklere for TV'en.

Hvis spilleren står oppsatt til å gi ut 60Hz så vil noen TV'er klare å glatte dette ut men andre klarer det ikke. For eksempel så klarer sony sin W det mens D ikke gjør det på grunn av forskjellig utgaver av Bravia engine.

På D utgaven må man derfor inn i spilleren oppsett og sette den til å gi ut 24 HZ, eller 23,976.

Alle som har eller har hatt HTPC skjønner hva jeg mener

Siden din TV sier at den mottar 1080p 24 HZ er den nesten helt sikkert 24Hz kompatibel noe alle nyere TV'er er.

Min anbefaling til deg er å prøve samme filmen med forskjellige frekvenser og se hva som skjer ( du trykker på TV sys knappen til du er fornøyd ).

Når det gjelder de filmene den ikke vil spille i det hele tatt så oppførte min spiller seg også sånn med den orginale " out of the box " firmwaren, men ikke nå lenger.

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så til mitt problem:

Jeg får ikke spilleren min på nett.

Fra PC'en får jeg beskjed om at " får ikke tilgang til \\PLAYONHD "

Fra spilleren kan jeg velge WOKGROUP men det er ingenting i "mappa".
    Får ikke spørsmål om passord eller noe.

Den ser hverken XP, Vista eller 7 maskiner.

Jeg kan pinge den og jeg kan høre på radio osv, den er med andre ord på internett og LAN men ikke på WORKGROUP.

Jeg er over middels oppdatert på lyd og bilde i hjemmekinoen, men når det gjelder nettverk og knoting med diverse beta utgaver av fimware hjemme har jeg ikke nok tålmodighet.
    Det ironiske er at jeg er serviceingeniør og jobber med PC og nettverk på jobben hele dagen, håper ikke noen fra jobben leser detteops:

EDIT: PLAYONHD! er delvis frikjent når det gjelder nettverket mitt.
    Jeg har problemer med alle mediaplayere også WD TV LIVE og Dune base 3.0
    Jeg må bytte navn på arbeidsgruppe eller resette hele nettverket fra a til å for ar det skal oppdage nye enheter eller legge til fjerne eksterne harddisker koblet til disse.
    Jeg håper og tror at det er routeren min som er skyld i dette. Har derfor kjøpt ny i dag.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg testet disse filene som hakker med følgende oppsett:

1080p60 både med og uten 24Hz-innstilling
    1080p50 både med og uten 24Hz-innstilling

Jeg skal faktisk låne en WD TV Live og koble den mot tv'en min, for jeg vet denne funker med disse filene på en nyere modell av tv'en som jeg har, en W4500. Da får vi iallfall fastslått at det er tv'en som er problemet.

Jeg oppgraderte fw'en til beta'en som ble anbefalt her, men filene som PlayOn'en anså som "Invalid file" ble som før.

Kjekt med utfordringer eller hva, dere?

EDIT: Har gjort litt research på nettet idag og kan konstatere at WD TV har et softwareproblem. Kanskje er dette i likhet med PlayOn? Her er en link som omfatter temaet:

WDTV: Report all *MEDIA PLAYBACK ISSUES* here - AVS Forum

Det som kommer frem er at filen som blir beskrevet øverst har for mange ReFrames. Her er det 16, og det er altfor mye for spilleren. Jeg har kun en fil som er sånn som beskrevet. De andre filene har 4 eller 5 ReFrames, og det er det som er så rart. Men jeg har også lest på andre tråder på diverse forumsider at noen er bare sånn, og den eneste muligheten er å konvertere de til m2TS-format.

Jada, det er ikke noe problem å få finfint bilde også på den enkle D modellen, man må bare sette opp spilleren for å gjøre det enklere for TV'en.

Hvis spilleren står oppsatt til å gi ut 60Hz så vil noen TV'er klare å glatte dette ut men andre klarer det ikke. For eksempel så klarer sony sin W det mens D ikke gjør det på grunn av forskjellig utgaver av Bravia engine.

På D utgaven må man derfor inn i spilleren oppsett og sette den til å gi ut 24 HZ, eller 23,976.

Alle som har eller har hatt HTPC skjønner hva jeg mener

Siden din TV sier at den mottar 1080p 24 HZ er den nesten helt sikkert 24Hz kompatibel noe alle nyere TV'er er.

Min anbefaling til deg er å prøve samme filmen med forskjellige frekvenser og se hva som skjer ( du trykker på TV sys knappen til du er fornøyd ).

Når det gjelder de filmene den ikke vil spille i det hele tatt så oppførte min spiller seg også sånn med den orginale " out of the box " firmwaren, men ikke nå lenger.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, kjenner til frustrasjonen din!

Bare et spørsmål, etter du har valgt WORKGROUP, har du restartet maskinene da? Du har nok sikkert det siden du har prøvd med 3 forskjellige OS'er.

Jeg har Windows 7 og kom rett inn på WORKGROUP fra spilleren, for så å måtte skrive inn passord. Virker som det er en del som har problemer med dette, men det gjelder forsåvidt Windows 7. Rart du skal ha problemer med alle.

Så til mitt problem:

Jeg får ikke spilleren min på nett.

Fra PC'en får jeg beskjed om at " får ikke tilgang til \\PLAYONHD "

Fra spilleren kan jeg velge WOKGROUP men det er ingenting i "mappa".
    Får ikke spørsmål om passord eller noe.

Den ser hverken XP, Vista eller 7 maskiner.

Jeg kan pinge den og jeg kan høre på radio osv, den er med andre ord på internett og LAN men ikke på WORKGROUP.

Jeg er over middels oppdatert på lyd og bilde i hjemmekinoen, men når det gjelder nettverk og knoting med diverse beta utgaver av fimware hjemme har jeg ikke nok tålmodighet.
    Det ironiske er at jeg er serviceingeniør og jobber med PC og nettverk på jobben hele dagen, håper ikke noen fra jobben leser detteops:

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg testet disse filene som hakker med følgende oppsett:

1080p60 både med og uten 24Hz-innstilling
    1080p50 både med og uten 24Hz-innstilling

Jeg skal faktisk låne en WD TV Live og koble den mot tv'en min, for jeg vet denne funker med disse filene på en nyere modell av tv'en som jeg har, en W4500. Da får vi iallfall fastslått at det er tv'en som er problemet.
    1080p60 og 1080p50 er like galt sett fra TV'en sitt ståsted.
    Hverken 50 eller 60 "går opp" i 24.
    Dette er noe de har slitt med i 60Hz land ( USA og Japan for eksempel ) i mange år på DVD mens vi ikke har merket noe til det da vi bare har spilt av 24 frames i 50 HZ. Det er derfor en film er 4% kortere på DVD enn på kino:-D

Jeg oppgraderte fw'en til beta'en som ble anbefalt her, men filene som PlayOn'en anså som "Invalid file" ble som før.

Kjekt med utfordringer eller hva, dere?
    Er redd for at du kanskje får problemer med disse filene også ifremtiden

EDIT: Har gjort litt research på nettet idag og kan konstatere at WD TV har et softwareproblem. Kanskje er dette i likhet med PlayOn? Her er en link som omfatter temaet:

WDTV: Report all *MEDIA PLAYBACK ISSUES* here - AVS Forum

Det som kommer frem er at filen som blir beskrevet øverst har for mange ReFrames. Her er det 16, og det er altfor mye for spilleren. Jeg har kun en fil som er sånn som beskrevet. De andre filene har 4 eller 5 ReFrames, og det er det som er så rart. Men jeg har også lest på andre tråder på diverse forumsider at noen er bare sånn, og den eneste muligheten er å konvertere de til m2TS-format.
    Jeg vet måten spillerene takler ReFrames på er en av de største forskjellene på WD TV og WD TV LIVE men PLAYON HD! er såpass ny at den ikke burde ha slike problemer. Jeg har heller ikke sett noe til det. Dette problemet forekommer som regel på filer hvor kilden har vært TV, altså 1080i som blir konvertert til 720p og ikke så mye Blu-ray da man ikke trenger å endre på frameraten.

Forresten når vi snaker om hakking her så er det 2 hovedtyper hakking:

Den jeg tenker på er den lille "rykkingen" i bildet som man kan se som tearing i panoreringer osv, men som er nesten usynlig på stillbilder eller når det er lite bevegelse i bildet ( 2 personer som sitter og prater med hverandre ). Denne rykkingen er konstant, men manlegger ikke merke til den hvis ikke det er store bevegelser i bildet.

Den andre typen er "grovere" og mer ujevn enn den første og kommer ikke fra framerate problemer i det hele tatt. Det er denne type hakking jeg sliter med på BR ISO når bitraten er høy, som på Avatar for eksempel.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Lurte på om det, nå eller i fremtiden, vil være støtte for å spille av filer som er pakket i *.rar format? (Slik som eksempelvis XBMC) Det hadde vært veeldig praktisk :-D

Side 9 av 26 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •