AC Ryan Playon!HD Mini - Full HD 1080p Media spiller - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 26 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 504
    Newcomer RfR sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    takk for hjelpen Amp. Nå fungerer subs. Har lagt inn hver enkelt film i egen mappe med subtitle, fungerer som det skulle da

Super support foresten, sjelden du finner produsenter som er så aktiv på support siden

Ser foresten at firmwaren jeg bruker er "gammel" v7.0.6.r3643_(European)_YAMJ_Trial (01.04.2010), siste som kom ut med YAMJ integrert. Eller er det slik at YAMJ er integrert i alle firmwares? Eventuelt hvordan legger en inn YAMJ på POHD selv?

Takk for hjelpen så langt.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet hvordan eg får spillt av en mt2s fil?

Prøver å spille av en film, men får bare sett hvordan de har laget filmen.
    Får ikkje startet selve filmen.

Noen som har noen ideer?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Yamj

Jeg finner ikke Jukebox som et alternativ når jeg går inn på menyen. Browser fungerer bra, men under mediabiblotek får jeg ingen filer opp.
    Har innstallert yamj på pc'en og oppdatert firmwaren.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du følgt tipsene til AMP som han har skrevet i post nr 2 på side 1 ?

Der er det jo forklart oppsett og linker til nedlastingene.

Hvilken versjon har du? Ser det under system, systeminfo eller noe i den duren.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Amp
    Jepp sorry, min feil

Jeg mente å få fram at den støtter BD-ISO for avspilling av video men ikke menyene desverre.
    Hei, vil den støtte BD-ISO med menyer ved en senere firmware oppgradering?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det mulig å få fram undertekster (DVB eller teletext) på .ts-filer, som er tatt opp på parabolmottaker?

Jeg har kjøpt og levert tilbake Popcorn C200 og WD TVHD fordi det ikke fungertet der (i tillegg til andre problemer). Jeg har en Asus OPlay, den kan spille vanlige og HD-.ts-filer uten problemer, men for å få teksting må jeg kjøre filene gjennom ProjectX for å få en SUB-fil, og det er jo mye pes, pluss at det ikke fungerer på HD.

Newcomer Amp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RfR
    takk for hjelpen Amp. Nå fungerer subs. Har lagt inn hver enkelt film i egen mappe med subtitle, fungerer som det skulle da

Super support foresten, sjelden du finner produsenter som er så aktiv på support siden

Ser foresten at firmwaren jeg bruker er "gammel" v7.0.6.r3643_(European)_YAMJ_Trial (01.04.2010), siste som kom ut med YAMJ integrert. Eller er det slik at YAMJ er integrert i alle firmwares? Eventuelt hvordan legger en inn YAMJ på POHD selv?

Takk for hjelpen så langt.
    Heisan,

Nei Tidligere Firmwares kom ikke med YAMJ Jukebox da dette er noe som er blitt lagt til støtte for i ettertid. Den du har r3643 er vel den førtse der YAMJ ble inkludert. Om du ikke bruker BitTorrent via spilleren ville jeg ha oppgradert til denne Beta Firmware http://www.acryan.com/downloads/PV73...2_European.zip
    som har støtte for både YAMJ og Thumbgen.
    For å sette opp YAMJ Kan du se i denne posten: http://avforum.no/forum/av-prosessor...ml#post1495031 Hvor det ligger en link til nedlasting av Setup fil for YAMJ samt et vedlegg i pdf som er en quick guide for oppsett av YAMJ. (PS. Husk at Filmer må ligge i en eller flere Mapper på disken og ikke i Roten av disk).

Newcomer Amp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av madshaa
    Jeg finner ikke Jukebox som et alternativ når jeg går inn på menyen. Browser fungerer bra, men under mediabiblotek får jeg ingen filer opp.
    Har innstallert yamj på pc'en og oppdatert firmwaren.
    Hei,

Hvilken Firmware har du ?
    Se også på disse 2 postene hvor du kan finne linker til siste Beta Firmware og oppsett av YAMJ Jukebox.

Post# 107 http://avforum.no/forum/av-prosessor...ml#post1498705

Post# 84 http://avforum.no/forum/av-prosessor...ml#post1495031

Om du har installert en av de siste FW`s så skal du ha et valg i Hoved Menyen for YAMJ Jukebox.

Newcomer Amp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lhanssen
    Hei, vil den støtte BD-ISO med menyer ved en senere firmware oppgradering?
    Hei,

For Full BD ISO Meny tør jeg ikke si 100% om det kommer eller ikke, da etter hva jeg forstår er BD Meny bruker JAVA 2.0 og dette støttes ikke av chip produsenten pr i dag. :-?

For BD ISO ligger det noe vi kaller BD ISO Lite Menu - Det vil si at du kan velge subtitles, audio stream og kapittel.

Newcomer Amp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av florrepus
    Er det mulig å få fram undertekster (DVB eller teletext) på .ts-filer, som er tatt opp på parabolmottaker?

Jeg har kjøpt og levert tilbake Popcorn C200 og WD TVHD fordi det ikke fungertet der (i tillegg til andre problemer). Jeg har en Asus OPlay, den kan spille vanlige og HD-.ts-filer uten problemer, men for å få teksting må jeg kjøre filene gjennom ProjectX for å få en SUB-fil, og det er jo mye pes, pluss at det ikke fungerer på HD.
    Hmm Tricky one

Når du har tatt opp via parabol, får du også en extra fil for Subs ? Evt hvilket format er denne filen?

Spilleren støtter følgende filer for Understeksting :
    SRT, SMI, SSA, IDX/SUB, SUB

Newcomer Amp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

That new “plus” (HD Audio enabled) version of Realtek processor

Hei - Legger ut en liten link som akkurat er posta under våre blogger

"Rumours have been rife on the media player grapevine for a while about the “plus” version of Realtek processors (1073 and 1283). Some forums have been referring to it as ‘plus’, some as ‘DD+’. We have heard our users via email, phone and community forums, asking about this HD Audio enabled processor."

Se hele Bloggen her :http://playonhd.spaces.live.com/blog/cns!454A6850F2AFC553!522.entry?&_c02_vws=1

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm Tricky one

Når du har tatt opp via parabol, får du også en extra fil for Subs ? Evt hvilket format er denne filen?

Spilleren støtter følgende filer for Understeksting :
    SRT, SMI, SSA, IDX/SUB, SUB
    Nei, alt ligger i en stream/fil som heter .ts. Jeg det er en Europeisk standard for DVB, tekstingen kan ligge som DVB-format (for HD-kanaler) eller gammeldags teletext for vanlige kanaler (vel, en del kanaler NRK, TV2, TV3 etc sender teksingen ferdig som en del av bildesignalet, men det blir noe annet). Men ellers så gjelder det hele Europa, og filer fra alle paraboltunere.

Jeg kan for så vidt sende deg to små filer så du kan teste, jeg gidder ikke kjøpe enda en boks og returnere den...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

tekst

Fungerer ikke norske tegn i tekstfilene? Min boks viser ikke æøå. Mangler også mellomrom noen steder.

Intermediate b3nd1k sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare et sjapt spørsmål. Hvordan fungerer Thumbgen egentlig?
    Er det slik vis jeg går inn på YAMJ, trykker på et cover så kommer thumbgen opp? eller er dette vi browser bare?

Newcomer RfR sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    YAMJ er vel en egen "ting". Med YAMJ får du miniatyrbilde av 10 filmer i gangen, bilde og navn. Trykker du på filmen får du IMDB info om filmen og div. teknisk som video, audio, codec osv. Deretter enter for å starte film eller return for tilbake.
    Har brukt YAMJ i en drøy uke nå og storfornøyd, veldig enkel og grei Ser bra ut i tillegg
    Fikk ny billig reciever i hus på mandag (Yamaha RX-V665B) og fikk da endelig HD-lyd i boks, må si det ble noe helt annet

Thumbgen har ikke jeg satt meg inn i. Regner med AMP svarer på den, eller står der veldig mye nyttig på forumet deres:
    A.C. Ryan • View forum - Playon!HD
    How to guidene er nyttige

Intermediate b3nd1k sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, men hvordan er det ThumbGen fungerer da? Har ikke fått satt meg inn i det, er det når man går inn via browser da eller? Fordi jeg likte layouten der bedre en hvordan YAMJ viser info etter man har trykka på et cover.

Newcomer Amp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Myraas
    Fungerer ikke norske tegn i tekstfilene? Min boks viser ikke æøå. Mangler også mellomrom noen steder.
    Hei,

Jeg skal sjekke dette, har informert vår tekniske avdeling om det.
    Er dette for alle filmer med Norsk Sub? eller er det bare på noen ?

Jeg husker fra en tid tilbake at vi hadde en bug der æøå viste med fet skrift, så jeg antar at det har skjedd noe her i senere tid med FW.

Kommer tilbake med mer info når jeg får en oppdatering.

Newcomer Amp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av b3nd1k
    Bare et sjapt spørsmål. Hvordan fungerer Thumbgen egentlig?
    Er det slik vis jeg går inn på YAMJ, trykker på et cover så kommer thumbgen opp? eller er dette vi browser bare?
    Heisan,

Yamj er kun for YAMJ Jukebox der den viser 10 små bilder av cover.
    Thumbgen er kun via Browser da dette programmet er noe vi kun har lagt til støtte for i ettertid. Så minus med Thumbgen er at om du har mange filmer må du bla igjennom via Browseren.

Om du har lagt inn Thumgen, og fått generert 2 bilde filer som er kalt Folder.jpg og 00001.jpg og disse ligger i mappen med filmen.
    Om du da går inn på Browser og velger f.eks mappen " Movies" så får du listen med alle undermapper - her vil du da se Cover bilde i den lille ruten til høyre- og om du da trykker på knappen på fjernkontrollen som heter " Slow " vil "hoved" bilde med info om filmen komme opp og dekke hele skjermen og du kan bruke piltastene på fjernkontrollen til å bla nedover igjennom alle filmene. Når du kommer til film du vil se på velger du bare "enter knappen" i midten på fjernkontrollen og filmen vil da starte.

JEg skal prøve å få laget en enkel setup guide på denne også med noen screenshots etc. ( er redd jeg ikke klarer det før rett over helgen )

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Jeg skal sjekke dette, har informert vår tekniske avdeling om det.
    Er dette for alle filmer med Norsk Sub? eller er det bare på noen ?

Jeg husker fra en tid tilbake at vi hadde en bug der æøå viste med fet skrift, så jeg antar at det har skjedd noe her i senere tid med FW.

Kommer tilbake med mer info når jeg får en oppdatering.
    på alle filmer og serier jeg har testa ihvertfall..

Newcomer Flay sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Bergen
    Poster
    290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Jeg bruker 4 Nas med tilsammen 4x2GB av filmer, kun 2GB med dvd iso, resten er BR iso. Det er tilsamen 8 HD, og det vil kommer flere.
    Jeg lurer på om det er mulig å leser filmene direkt fra Nas stasjoner.

Vis det er mulig, hvordan media spileren vil se ut, det er jo ikke mulig å bruker YAMJ sånn.

Jeg trenger ingen intern HD, er det noe forsjel mellom Mini og ikke mini versjon ?

Side 6 av 26 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •