AC Ryan Playon!HD Mini - Full HD 1080p Media spiller - Side 22

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 22 av 26 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 SisteSiste
Viser resultater 421 til 440 av 504
    Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ah, høres ut som en drøm...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har no funne ut at det ikkje er nettverket som er problemet mitt.

Chipen i spelaren greier ikkje streame trådlaust og dekoda HD samstundes utan å hakke.

For noko forbanna drit. Denne vert levert tilbake til komplett i løpet av veko.

Newcomer aleks5412 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser den ikke har støtte for AC3(?)
    Hvis jeg spiller av en film med AC3-lydformat vil det ikke komme noe lyd da?
    Hvilke lydformater brukes i 1080p fimer?

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aleks5412
    Ser den ikke har støtte for AC3(?)
    Hvis jeg spiller av en film med AC3-lydformat vil det ikke komme noe lyd da?
    Hvilke lydformater brukes i 1080p fimer?
    Ingen grunn til bekymring. Nå har riktignok ikke jeg testet allverden, men formatstøtten til boksen er det ingenting å si på. Den er generelt god og hvis du baserer deg på egne ripper eller 'normale' nedlastinger (typisk .mkv) så tror jeg ikke du kommer til å oppleve noe problemer.
    Eneste jeg ikke har fått til er råfilm fra mitt gamle DV-kamera.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kan noen hjelpe meg?

Jeg har koblet denne boksen til routeren med kabel og dette har gått smertefritt helt til jeg i forrige uke hadde strømbrudd. Nå får jeg ikke logget meg inn med det vanlige passordet jeg alltid har hatt. Får kun login error. Jeg har prøvd og byttet passord på hjemmenettverket uten hell. Hva er det som kan være problemet?
    Pioneer LX86, Dali Evidence 470, Dali senterhøyttaler Suite C0.8, Bakhøyttalere: Amadeus Jubileum, Sony WX900 Subwoofer, Sony 46W4000 Tv, Sony CD-spiller CDP-X55ES ifra 1990 og en Sony BDP-S550

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg og har hatt same problem. Måtte føgja ein guide som vart linka til her på forumet. Leit ein del sider bak, så finn du det nok.

Eller endå betre, kvitt deg med ACRyan-driten...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk! Jeg fulgte den guiden og det fungerte etter registerendringen i Windows 7. Merkelig...men sånn er det.

Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Eg og har hatt same problem. Måtte føgja ein guide som vart linka til her på forumet. Leit ein del sider bak, så finn du det nok.

Eller endå betre, kvitt deg med ACRyan-driten...
    Pioneer LX86, Dali Evidence 470, Dali senterhøyttaler Suite C0.8, Bakhøyttalere: Amadeus Jubileum, Sony WX900 Subwoofer, Sony 46W4000 Tv, Sony CD-spiller CDP-X55ES ifra 1990 og en Sony BDP-S550

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har dukka opp ett problem de siste ukene jeg ikke helt skjønner hvordan jeg skal løse. Playon!HD Mini vil ikke vise alt innholdet i mappene mine når jeg browser. Et eksempel er en mappe som inneholder 14 stk mkv og srt, men den viser bare de 12 første. Hvis jeg tar bort de 2 første, så vil den vise nr 13 og 14 også.

I en annen mappe viser den plutselig ikke filer midt i "nummerrekka".

Jeg kjører firmware 7.3.6 r4824.

Noen som har en formening om hva som kan være årsaken til dette?

EDIT: Jeg har nå oppgradert firmware til 7.4.6 r2115 uten at det hjalp noe på dette problemet. Synes forøvrig at responsen på menyene er veldig trege.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

mkv fil!?

Fikk et tips om å konvertere filmene mine til mkv fil. Syns det var supert, men når jeg skulle spille di av på min AC Ryan mini hd, så begynner filmen plutseli å "spole". Den hopper over mange sekunder, og jeg må stoppe filmen og begynne på nytt for å få slutt på det. Hvis jeg skal endre audio eller tekst, så begynner filmen å spole. Også hvis jeg skal spole framover, og så trykke på play, så går ikke dette, den bare forsetter å spole.. Hva skal jeg gjøre??? Holder på å bli gal!!!!!!!!
    Dette skjer ikke med andre filer (har bare prøvd iso og mp4)..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

TS-filer fra paraboltuner og teksting

Jeg vil spille av opptak fra paraboltuner (som Dreambox, Vu+Duo etc) OG få teksting både på vanlige opptak og HD-opptak. Fungerer det på PlayOn!HD Mini?

Jeg har prøvd diverse før (WD, PopCorn etc) og bare funnet at det fungerer på AsusO!Play - men den kjøpte jeg for 1.5 år siden og jeg vil gjerne ha en nyere med flere funksjoner/bedre menysystem etc.

Jeg kjøpte derfor forleden Playon!HD Mini2 og prøvde knapt en 1 times tid med vanlige opptak, og opplevde at tekstingen til stadighet ble hengende og ikke skiftet på vanlige opptak. Jeg opgraderte ikke programvaren, som var fra januar. Men så tok boksen kvelden (om jeg setter på strømmen kommer logoen fram på skjermen, så forvinner den, så kommer den fram osv, ingen knapper på fjernkontrollen fungerer så det er bare å ta strømmen) slik at jeg ikke fikk testet mer.

Jeg må derfor returnere den, men jeg lurer på om det er noe vits å be om en ny prøve med en evt. ny software (eller kanskje det var en hardware feil som gjorde det) - eller få pengene tilbake?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har fortsatt ikke funnet noen løsning på problemet jeg beskrev ovenfor her. Jeg valgte forøvrig å gå tilbake til fw 4825 da den siste betaen er ekstremt treig og løste uansett ikke mitt problem. Nå har jeg i tillegg til at den ikke viser alle FILER i mapper (hvis det er noe særlig mer enn 12 filer i mappa) også oppdaget at den ikke viser alle MAPPER. Hva kan dette være for noe? Og hvordan løser jeg problemet?

Håper det er noen som kan hjelpe meg på vei med disse problemene!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt mer info om mitt problem: Jeg kjører Windows Vista Home Premium, men når jeg kobler opp den eksterne disken til en XP-pc, fungerer alt som det skal. Alle mapper og filer vises. Men ikke når den er tilkoblet min Vista-pc. Hvorfor ikke?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå skjønner jeg enda mindre, for jeg koblet den eksterne harddisken til en annen Windows Vista (Home Premium) pc i går, og da fungerte alt som det skulle. Hva i hule er det med denne pc'en som gjør at den ikke vil vise alle filer/mapper på delte ressurser? (Jeg ser alle filer/mapper når jeg browser fra andre pc'er i nettverket, bare ikke fra min POHD Mini.)

Jeg har media sharing på denne pc'en mot min xbox360, men den har jeg nå også slått av for å se om det kunne være problemet. Men det hjalp heller ikke en dritt.

Så nå må jeg innrømme at jeg ikke skjønner en dritt. Noen som har noen tips til meg?

Newcomer perkforr sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg leste en gang noe om at vista hadde deaktivert en tilkobling mot en eldre samba protokoll(husker sikkert litt feil) som kanskje denne spilleren bruker. Jeg hadde nemlig det samme problemet mot en server jeg satt opp en gang.
    Men jeg ga bare opp vista maskinen. Jeg ser det er flere treff på "vista samba problem" når jeg søker på google.

Active
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tester ut en playon hd2 mini, og har litt problemer med å sette den opp som en nas. Har ikke intern harddisk, men kjører ekstern harddisk via usb. Har aktivert samba i menyen, men det eneste som dukker opp i exploreren på min win7 maskin er Realtek Embedded UPnP Render(acryan). Har også prøvd å mounte spilleren uten hell. Har lest litt rundt på nettet, og det virker som man må modifisere spilleren for at den skal kunne dele eksterne enheter via nas funksjonaliteten. Dette er kommer riktig nok fra noen eldre innlegg på div forum, og jeg synes det er noe rart da de reklamerer med at det skal gå (slik jeg leser sidene på komplett). Det som er foreslått er å endre smb.conf fila til å omfatte eksterne enheter. Er det noen som har erfaringer på akkurat dette, eller vet løsningen på problemene jeg opplever?

Active
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som vet??

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg kan desverre ikkje hjelpa deg med problemet ditt.

Men eg er spent på korleis eg gjer det sjølv...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uten å tråkke noen på tærne, så tror jeg Digsat.net Forsiden er et bedre forum for disse spørsmålene... Jeg har hvertfall funnet svar på alt av problemer jeg har støtt på der...

Newcomer aleks5412 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg skrur på min Playon hd mini2 så står den bare på oppstartbildet og jeg kommer ikke videre

PLAYON!
    ENGAGE YOUR SENSES

Det går ikke å trykke noe på kontrollen, hva er dette, og hvordan fikse det?

Active norcane sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    448
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    AC Ryan HD2 har passtrough. Betyr det i dette tilfelle at du kan sende video/lyd ubehandlet rett til reciver? Så det blir recivern som tar seg av den jobben..

Audio Output Supported: Multi-Channel Stereo, Dolby Digital 5.1 (pass-through and down mix to stereo), Dolby Digital Plus (pass-through), DTS (pass-through and down mix to stereo)

Side 22 av 26 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •