AC Ryan Playon!HD Mini - Full HD 1080p Media spiller - Side 20

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 20 av 26 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... SisteSiste
Viser resultater 381 til 400 av 504
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Passord for sletting etc?

Jeg har en AsusOPlay som forsåvidt fungerer greit, men i avspillingsmenyer står det (i prinsippet) filnavnet og: Spill av, Gå tilbake, Slett. Og trykker en på Slett, blir opptaket slettet, det er ingen passord etc som kan forhindre hvemsomhelst med fjernkontrollen i sin hånd å gjøre det.

Er det noen beskyttelse mot sletting på AC Ryan Playon!HD Mini?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Satt opp nytt 300mps nettverk heima no. Dette førte til at eg f... ikkje får logga på min pc med minien. Den finner pcen, men får berre opp LogOn Fail! når eg skriv inn brukarnamn og passord. Sambuar sin notebook pc er det ingen problem å logga på. Nokon som veit kva som kan vera problemet?

Testa og ut HDfilm frå sambuar sin asus eee, det hakka voldsomt...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Satt opp nytt 300mps nettverk heima no. Dette førte til at eg f... ikkje får logga på min pc med minien. Den finner pcen, men får berre opp LogOn Fail! når eg skriv inn brukarnamn og passord. Sambuar sin notebook pc er det ingen problem å logga på. Nokon som veit kva som kan vera problemet?

Testa og ut HDfilm frå sambuar sin asus eee, det hakka voldsomt...
    Hadde samme feil og måtte tilslutt følge denne guiden:

A.C. Ryan • View topic - [HOW TO] Share Folders on Windows 7 with youtube tutorial

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Christiansk
    Kan det tenkes at de filmene du ikke får lyd på er inneholder DTS lydspor? PCH sender DTS kun digitalt, og hvis tvn din da ikke dekoder lyden vil det ikke komme lyd ved en analog kobling mellom tv og receiver.
    Hvis du leser innleggene mine nøye ser du at lyden er ok. Det er bildet som mangler.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av florrepus
    Jeg har en AsusOPlay som forsåvidt fungerer greit, men i avspillingsmenyer står det (i prinsippet) filnavnet og: Spill av, Gå tilbake, Slett. Og trykker en på Slett, blir opptaket slettet, det er ingen passord etc som kan forhindre hvemsomhelst med fjernkontrollen i sin hånd å gjøre det.

Er det noen beskyttelse mot sletting på AC Ryan Playon!HD Mini?
    Beskyttelse og beskyttelse.....det er iallefall langt mere vanskelig å slette filer. Det involverer en god del knappetrykk på fjernkontrollen så det skal VELDIG godt gjøres at noen tilfeldig sletter noe.

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aldursil
    Hvis du leser innleggene mine nøye ser du at lyden er ok. Det er bildet som mangler.
    Haha, flaut! Men uansett litt snedig, for i går opplevde jeg det samme for første gang. Fikk ikke bilde på There.Will.Be.Blood.2007.720p.BRRiP.x264.AAC(5.1). MULTISUB.mkv (lastet ned en sikkerhetskopi siden den originale platen min ligger en annen plass) kun lyd. Vanligvis er det null problem med bilde på slike..

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Trenger hjelp

Hei, jeg har problemer med å få kjørt YAMJ på min playonHD. Jeg har fulgt oppskriften til punkt og prikke, men når jeg skal kjøre index filen, så får jeg "read only" melding. Filmene ligger på en disk på min pc, så det går over nettverket. Logger inn med administrator rettigheter, så det burde ikke være rettighetene som trøbler.... Forslag mottas med takk

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Transportstrøm .TS-filer fra paraboltuner OG teksting

Jeg kjøpte for 1.5 år siden 4 mediaspillere før jeg fant én (AsusOPlay!) som taklet avspilling av vanlige og HD opptak fra en paraboltuner OG kunne vise tekstingen i opptakene.

Nå skal jeg kjøpe en til: fungerer dette på ACRyan?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Playon HD2

Noen som vet om Playon HD2 kan streame både både fra og til pc? Ser at den også har egen bittorrent-klient. Kan man laste ned filmer direkte til Playon, også fra private torrentsider?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fekk endeleg kopla meg til pcen! Takk til Romfrosk, den guiden funka fint.

Har no testa film og musikk. 1080p hakka heilt for jæ.... og 720p hakka alt for mykje det og. Endå eg har 300mps nettverk. Skal ikkje film i hd gåfint då?

På musikksida fungerte avspeling fint. Problemet er at eg har ca. 2 500 mapper med musikk (ei mappa pr. plate), som gjer det til eit håplaust prosjekt å bla seg fram til ein sang. Er dette berre noko eg må leva med?

Siste irritasjonsmoment er flimring i bildet på minien under menynavigering.

Har fått sett "RED" i 720p med litt hakking og spelt av ein sang. Så til no har denna mediaspelaren vert bortkasta tid og peng.

Newcomer mariusm69 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bytt ut med HTPC & XBMC

Jeg legger både AcRyan PlayOnMini & Popcorn A200 på hylla etter at jeg installerte XBMC.For å styre hjemmekino-underholdningen så blir de mer en "tids tyv" enn noe annet.

La inn siste versjon (V10) av XBMC på en eldre PC (2Ghz) + at jeg skaffet et ATI HD5670 skjermkort (til ca. 500,-) samt fjernkontroll (til ca. 150,-).

Her snakker vi lekkert interface, og automatisk cover-art. Innhold blir spilt av i korrekt Hz (hvis det er viktig for deg). Jeg har registrert at XBMC mangler støtte for HD lyd...

Jeg ble rett og slett lei av å vente på "den endelige firmwaren" og samtidig være beta-tester for disse uferdige boksene.

M

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mariusm69
    Jeg har registrert at XBMC mangler støtte for HD lyd...

Jeg ble rett og slett lei av å vente på "den endelige firmwaren" og samtidig være beta-tester for disse uferdige boksene.
    Ny dato for PlayOnHD Mini er satt til 2-3 uker nå. så da slipper man å leite hver dag.

Samt HD lyd er den største grunnen til at eg har PlayOnHD Mini.
    trenger verken fet GUI eller noe. så lenge ting virker.

og det gjør det nå med PlayOn

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fekk endeleg kopla meg til pcen! Takk til Romfrosk, den guiden funka fint.

Har no testa film og musikk. 1080p hakka heilt for jæ.... og 720p hakka alt for mykje det og. Endå eg har 300mps nettverk. Skal ikkje film i hd gåfint då?

På musikksida fungerte avspeling fint. Problemet er at eg har ca. 2 500 mapper med musikk (ei mappa pr. plate), som gjer det til eit håplaust prosjekt å bla seg fram til ein sang. Er dette berre noko eg må leva med?

Siste irritasjonsmoment er flimring i bildet på minien under menynavigering.

Har fått sett "RED" i 720p med litt hakking og spelt av ein sang. Så til no har denna mediaspelaren vert bortkasta tid og peng.
    Min erfaring med trådløst nett er at man aldri oppnår den hastigheten som ruteren er oppgitt til. På et 54 Mbit nett som jeg har her hjemme får jeg aldri mer enn 10-15 Mbit/s Både 720 og 1080 kan fint komme godt over 100 Mbit/s i krevende scener.

Newcomer mariusm69 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Romfrosk
    Ny dato for PlayOnHD Mini er satt til 2-3 uker nå. så da slipper man å leite hver dag.

Samt HD lyd er den største grunnen til at eg har PlayOnHD Mini.
    trenger verken fet GUI eller noe. så lenge ting virker.

og det gjør det nå med PlayOn
    Tja, jeg kjøpte playOnHD mini (pluss utgaven) da den støttet HD lyd, men stort sett alt jeg har forsøkt av BD.ISO har begynt fint men etter et par minutter så hakker det... med HD-lyd aktivert (jeg har filene på en Win7 server m/gigabit nettverk). Har byttet firmware opp og ned, samt beta firmware. Ingen kjører dette perfekt. Dessverre.

Så du får til 1080P m/HD-lyd perfekt gjennom en hel film, eller venter du på en fremtidig firmware som skal fikse dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det de sier er at enkelte forsterkere sliter.
    Det var også tilfellet hos meg (defekt HDMi Connector)

Etter dette får eg HD lyd på de filmene eg har prøvd.
    .mkv DTS-HDMA vel og merke.

Firmwaren som kommer om 2-3 uker skal også gi oss tilgang til flere HD Lydformater.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ein kamerat av meg har køyrt hd-film på 54mps trådlaust. Med D-link 300mps trådlaus må det vel vera mogleg å køyra HD vel? Elles er jo denna spelaren berre bortkasta...

Ingen som har tips?

Er det og slik at eg mp bla meg gjennom alle musikkmappene dersom eg vil feks høyra ei plata? Stakkars Åge Aleksandersen og alt anna på åvil jo aldri bli spelt då...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ein kamerat av meg har køyrt hd-film på 54mps trådlaust. Med D-link 300mps trådlaus må det vel vera mogleg å køyra HD vel? Elles er jo denna spelaren berre bortkasta...

Ingen som har tips?

Er det og slik at eg mp bla meg gjennom alle musikkmappene dersom eg vil feks høyra ei plata? Stakkars Åge Aleksandersen og alt anna på åvil jo aldri bli spelt då...
    Er nok slik at du må trykke endel da ja...hehe
    Hvis du ikke har gjort det, så kan det lønne seg å indeksere litt musikken litt smart.
    Se denne tråden for tips http://avforum.no/forum/generelt-aud...samlingen.html

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, tenkte eg får dela inn i 29 mapper etter forbokstav. Er jo veldig tungvint, spesielt når den bruker ein del tid på å lasta mappene.

Ingen som veit om hakkinga er noko eg berre må leva med. At eg rett og slett ikkje kan bruka boksen til HD-film?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fikk jeg endelig YAMJ til å funke ser fint ut. I mitt tilfelle så ligger filmene på ekstern hdd på pc, så jeg må inn i følgende bane for å finne index filen, nettverk/my shortcuts/navn_på_pc/movies/.index. Det syns jeg er litt tungvint. Tror det skal være mulig å gi movies-mappen en drive-letter, og kutte noen svinger på den måten, men det må testes.

Komlo: hvis jeg var deg ville jeg testet med kablet nettverk også, for å feilsøke litt.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har rett og slett ikkje kabel som når frp pc/ruter til acryan.

Testa Grownups i 720p i går. Det gjekk heilt fint heile filmen utanom når det var vatn i bildet, då hakka det som f... Einaste som ikkje har hakka er family guy o.l. Høyrde rykter om at det var sjølve spelaren som er for dårleg...

Har lagt all musikk i mapper med første bokstav. 0, A, B, C osv. Litt tungvint, men det fungerer greit.

Kva er forresten yamj, og korleis fungerer det?

Side 20 av 26 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •