AC Ryan Playon!HD Mini - Full HD 1080p Media spiller - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 26 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 ... SisteSiste
Viser resultater 201 til 220 av 504
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bestilt denne nå med trådløst adapter + veggfeste. Skal ha denne på soverommet med en 40" lcd TV

Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte meg en slik for å ha en enkel boks i stua som alle inkl barna skulle klare å bruke men sliter med en vanvittig banal ting, en enkel måte for barna å finne fram til tegnefilmene sine

Jeg har alle filmene lagret på server som er delt inn i flere shares, typisk ett for HD filmer (\\server\HD), ett for SD filmer (\\server\SD), ett for tegnefilmer (\\server\tegnefilmer) osv. Lager jeg så en shortcut får jeg kun lagd shortcut til selve serveren og ikke sharenavn på serveren, mao går jeg inn på shortcut får jeg opplistet alle share som er på serveren. Jeg vil ha en shortcut som heter Tegnefilmer som går direkte mot \\server\tegnefilmer.

Har også prøvd meg på YAMJ men sålangt fungerer ikke den helt... vil jeg med den kunne lage en "meny" som gjør at jeg får opp valg som jeg ønsker med f.eks. eget valg for tegnefilm?

Andre måter å evt ordne dette på? Må få en ordning på dette ellers må jeg gå tilbake til Xboxen med XBMC før jeg får bank av ungene i huset :?

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fannt denne linken nå vedr YAMJ som viser at jeg var på rett spor (men gjorde en liten feil ) vedr flere shares i ACR_Library.xml. Får gjør ett nytt forsøk der imorgen og se om det kan være løsningen.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, ble lei av at ps3'n ikke støttet alle formater jeg lasta ned, og at det var tungvindt å koble pcen til tv hele tiden.
    Men når jeg endelig fikk meg denne vidunderboksen syntes jeg både ps3 og pc ga et finere bilde (farger osv) og jeg lurte på om noen hadde noen tips til farge og bildeinnstillinger på denne rakkern av en mediespiller.

Mulig noe slikt er lagt ut tidligere, så beklager om det skulle være tilfelle.

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begynner å innse at med mindre det skjer en ganske omfattende firmware oppdatering så er ikke denne boksen noe for meg pga dette med navigeringa som er ganske så skuffende. Denne detaljen som burde vært det enkleste å få til er det som fungerer dårligst.

Har fått til å bruke YAMJ mot flere share, men det var ingen suksess i praksis det heller. Prøver nå å sette opp serveren med NFS også da det såvidt jeg har funnet ut er eneste mulighet pr idag å lage shortcuts som går direkte mot share og ikke kun mot server.

Så dersom du har noe inflytelse på utviklinga AMP, be de prioritere dette med å kunne lage shortcuts som går mot nettverksshare!!! Har bladd meg igjenom endel tråder på forumet til AC Ryan og dette har tydligvis vært etterspurt globalt siden den kom på markedet, så det er på tide å få dette på plass

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ACAC Ryan Playon!HD Mini - Full HD 1080p Media spiller

Hey noen der ute som vet noe ang bilde.Chipen som sitter i WDTV som jeg har,skal gi bedre bilde enn den som sitter i AC Ryan Playon!HD Mini har jeg blitt fortalt..Noen som kan bekrefte dette?

Newcomer perkforr sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mottok AC Ryan Playon!HD Mini idag og koblet den opp og trykket på power knappen, men ingenting skjedde. Jeg prøvde flere strømuttak, men det hjalp ikke. Jeg testet med et annet adapter og da ble det lys på spilleren. Her er det trolig adapteret som er defekt.
    Er det noen mulighet for å skaffe et tilsvarende adapter et sted? Jeg har kontaktet Komplett og de mener jeg må sende alt tilbake, for så å sende en ny pakke tilbake. Jeg er villig til å gå for en rask løsning dersom det er mulig å få tak i et tilsvarende adapter et sted.

Eller er dette såpass følsomt at man er nødt til å bruke original adapteret?

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Strøm er strøm. Sjekk hva det adapteret gir ut (5volt?) og finn et på biltema som er likt (sjekk også at pluggen passer/er lik).

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svortevik
    Jeg vurderer å ha denne saken på soverommet tilkoblet en liten tv der, men har noen spørsmål da jeg ikke orker å lese igjennom hele tråden her.

Får en opp cover og info om filmene som legges til?

Den tar dvd-image, mkv og divx?

Hvordan er den på musikk, bra styring, legge til sanger osv?

Virker det med undertekster, både integrerte i mkv og eksterne srt og sub?

Noe ellers å utsette på den?
    Ingen?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    No offence, men du burde kanskje lese igjennom tråden her

Ingen?
    Pioneer LX86, Dali Evidence 470, Dali senterhøyttaler Suite C0.8, Bakhøyttalere: Amadeus Jubileum, Sony WX900 Subwoofer, Sony 46W4000 Tv, Sony CD-spiller CDP-X55ES ifra 1990 og en Sony BDP-S550

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen?

ja den støter undertekster, både integrerte i mkv og eksterne srt og sub
    dvd img og divx har jeg ikke prøvd bruker sortsett mkv men det skulle vere rart om den ikke støtet de mest vanlige formater

kan lese mer her
    Playon!HD | Nettverks-mediaavspiller med full HD fra A.C.Ryan

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig mye som står på den første siden.

Les den og gjerne litt flere sider så får de fleste svar på det meste

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jan Mandelid
    No offence, men du burde kanskje lese igjennom tråden her
    Ja, noe je hadde gjort om den ikke hadde vært på så mange sider.

Er da ytterst enkelt for de som har denne boksen og svare på dette.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har testet å streame mkv filer på 1gb++ via trådløst nettverk av g-typen?

Har i dag en bærbar pc som hakker ved streaming av slike filer over det trådløse nettverket mitt..

Villig til å bytte om det funker

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eirik84
    Noen som har testet å streame mkv filer på 1gb++ via trådløst nettverk av g-typen?

Har i dag en bærbar pc som hakker ved streaming av slike filer over det trådløse nettverket mitt..

Villig til å bytte om det funker
    Ingen som har testet dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ingen filmer over NFS

Hei

Har satt opp NFS share fra min NAS, Synology ds410j. Fra Playon!HD Mini kan jeg logge meg inn via NFS og se alle filmene som ligger på NAS'en.
    Men når jeg forsøker å starte en fil, står Playon!HD Mini bare og henger med beskjeden "loading". Filmen starter aldri og jeg kan se på nettverket
    at det heller ikke er noe trafikk/streaming fra NAS til Playon!HD Mini. Benytter jeg Upnp starter filmen med en gang.

Noen som har noen tips på hva jeg skal gjøre for å få Playon!HD Mini til å spille av filmene over NFS??
    Benytter siste versjon av firmware, r3582.

Svennis

Newcomer Gigawattz sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av arntost
    Litt usikker på spørsmål 1, men helt sikker på nr. 2. Det går helt greit og legge SRT subtitle filer til her. Tror også det gåt på TS-filer. Kan gjøre en test på det hvis ikke noen andre vet.
    Oi, så der går ann å legge til en ekstern subtitle til en ISO fil?

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svennis
    Hei

Har satt opp NFS share fra min NAS, Synology ds410j. Fra Playon!HD Mini kan jeg logge meg inn via NFS og se alle filmene som ligger på NAS'en.
    Men når jeg forsøker å starte en fil, står Playon!HD Mini bare og henger med beskjeden "loading". Filmen starter aldri og jeg kan se på nettverket
    at det heller ikke er noe trafikk/streaming fra NAS til Playon!HD Mini. Benytter jeg Upnp starter filmen med en gang.

Noen som har noen tips på hva jeg skal gjøre for å få Playon!HD Mini til å spille av filmene over NFS??
    Benytter siste versjon av firmware, r3582.

Svennis
    Vil tro det har med manglende rettigheter på NASet å gjør for det fungerer greit hos meg. Så når jeg nå går via NFS får jeg opp ett seperate valg for filmer, tv serier og tegnefilmer.

Det bør komme på plass samme mulighet for vanlige Windows share og ikke bare på NFS! En burde også kunne endre navn på snarvegen samt at en burde kunne velge oppstartvindu slik at en slipper å gå via file browser->movies->network->shortcuts, jeg vil rett inn i shortcuts når jeg starter boksen

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om eksterne harddisker dukker opp som hver sine enheter, eller legger ting seg slik at under musikk så ligger all musikk uansett hvem harddisk det ligger på?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Stille

Stille fra Amp for tiden. Er det noe stort på gang, eller har han gitt opp?

Side 11 av 26 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •