Vertikale bølger , Dreamscreen V3 Tab tension

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
  1. #1
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Vertikale bølger , Dreamscreen V3 Tab tension

    Hei,

    Har nå fått hengt opp mitt nye 92" Dreamscreen V3 Tab tensioned lerret.
    Har 5-6 loddrette striper som går over hele lerrete. Vanvittig irriterende på lyse scener. Er det slik at disse vil gå bort over tid? Ser at noen foreslår bruk av hårføner.

    Hvis men gjør dette skal man da strekke lerrete samtidig eller vil det være nok å bare varme det lett opp og la det sette seg selv?

    Pussig at et helt nytt lerret skal være slik og at produsent ikke informerer om slikt.

    - Veggy

  2. #2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    En liten oppdatering nå 9 mnd etter.

    Stripene er der fortsatt selv etter og ha hengt nede i mange måneder og flere forsøk med hårføner. AVshop mener at det må VELDIG kraftige striper til for å bruke reklamasjon. Vil nok vurdere andre produsenter/leverandører enn Dreamscreen/AVshop da de har levert et defekt produkt.

    Se vedlagt bilde.

  3. #3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg ville helt klart reklamert på dette. Er de vaskelige, noe de fleste er, så kontaktet forbrukerrådet/TV2-hjelper deg osv. så pleier tonen å bli en annen.
    Mye dårlig PR for AVShop her inne for tiden...

  4. #4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Skal levere inn lerretet til AVshop til uken så får vi se hva de kan får gjort med saken. Skulle bare ønske at de hadde gjort dette i ukene etter jeg hadde kjøpt det. Jeg tror AVshop er en seriøs aktør og vil få en løsning på dette da høsten nå er kommet og det blir mer tid til film igjen. ::-D

    - Vegard

  5. #5
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har også en oppfattning av at avshop må purres på og mases på før saker eventuelt ordner seg Hadde selv en sak i sommer med dem....handlet av dem, men fikk varene flere uker senere en avtalt....
    Sitat Opprinnelig postet av iceball
    Jeg ville helt klart reklamert på dette. Er de vaskelige, noe de fleste er, så kontaktet forbrukerrådet/TV2-hjelper deg osv. så pleier tonen å bli en annen.
    Mye dårlig PR for AVShop her inne for tiden...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •