Tips til kjøp av 4:3 lerret?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tips til kjøp av 4:3 lerret?

Jeg skal kjøpe et relativt rimelig lerret som skal henge fast i en stue. Den kommer til å bli brukt med relativt rimelige projektorer (godt under 10,000kr) av varierende kvalitet. Lerretet skal hovedsaklig bli brukt til presentasjonsbruk som for eksempel powerpoint, vise bilder etc. I tillegg må den fungere greit til å vise film. Den kommer først og fremst til å bli brukt på kveldstid, men det må selvsagt også fungere på dagtid.

Når det gjelder størrelse på lerretet ønsker jeg 4:3 ettersom det blir først og fremst powerpoint og bildeframvisning lerretet skal brukes til. Det trenger ikke være motorisert (har ikke strøm der det skal henge uansett), men det er viktig at det ikke krøller seg og den må være lett å dra opp og ned manuelt. Vil helst ha relativ stor skjerm ettersom jeg kommer til å sitte ganske langt unna.

Jeg har ikke stor formening om hvordan type lerret jeg burde velge, hvit, grå eller sølv. Max pris er sånn ca 2500. Noen som har noen gode tips til meg?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    ingen som har noen konkrete tips om 4:3 lerret som ikke er altfor dyrt?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...er nok ikke mange som handler 4:3 om dagen, er 16:9 eller 2.35:1 det går i, selv mot PC-bruk... Husk at de fleste PCer har full støtte for 16:9-visning, inklusive da PowerPoint. Hvis du først skal ha 4:3 har Euroscreen greie alternativer. Beste pris finner du på Kelkoo!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •