Hjemmelagd kontra "orntli"...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjemmelagd kontra "orntli"...

Har noen her oppgradert fra "hjemmelagd" MDF/Spon med maling til "orntli" lerret?

Mange sier jo at man ikke skal kjøpe, fordi man kan lage selv... vel jeg gjorde det, og er meget fornøyd - men det gnager hele tiden i meg "hva om jeg får bedre bilde med et ordentlig lerret??!"

Det er ikke snakk om noen Stewart til 30000, men eks. en Greyline til 6-7000 fra eks. AVShop her...

Noen med erfaringer?

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Re: Hjemmelagd kontra "orntli"...

Sitat Opprinnelig postet av gojensen
    Har noen her oppgradert fra "hjemmelagd" MDF/Spon med maling til "orntli" lerret?

Mange sier jo at man ikke skal kjøpe, fordi man kan lage selv... vel jeg gjorde det, og er meget fornøyd - men det gnager hele tiden i meg "hva om jeg får bedre bilde med et ordentlig lerret??!"

Det er ikke snakk om noen Stewart til 30000, men eks. en Greyline til 6-7000 fra eks. AVShop her...

Noen med erfaringer?
    Det er vanskelig å gi noe klart svar her fordi hjemmelaget lerret kan være meget bra hvis det er gjort skikkelig, samtidig kan et ferdig billig lerret være dårlig.

Men, jeg ville tro at om du kjøpte deg en meter med greyline lerret fra AVshop kan du ikke gjøre mye galt.

Hvis du spenner det opp skikkelig bør det bli veldig bra.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •