Nytt lerret til Epson TW5000, 200cm, lyst rom

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nytt lerret til Epson TW5000, 200cm, lyst rom

Jeg er på utkikk etter nytt lerret som matcher den nye projectoren bedre enn det jeg har i dag. Jeg har tittet en del rundt, men har enda ikke funnet noe jeg er spes fornøyd med, så jeg prøver lykken her.

Projector: Epson TW5000
    Rom: hvite vegger og tak

Ønsket bredde på bildet er ca. 200cm/92", noe som er det jeg har nå. Det gjør ikke noe om hele konstruksjonen er bredere. Siden rommmet er lyst er nok grått best. Jeg har tittet på tab-tension fra Dreamscreen, men de finnes ikke i kombinasjonen grått og 200cm. Nedtrekk auto eller manuelt er et greit alternativ, men jeg liker fordelene med tab-tension. Topp bør være min. 60cm.. det jeg har nå er ikke det så den henger i fiskesnøre fra kroker. Madammen er kun middels fornøyd med det..

Noen som har noen forslag? Jeg er villig til å legge litt penger i det, men jeg har et absolutt tak på 10000. Kasetten bør helst være hvit. Kom gjerne med forslag fra andre butikker enn AvShop.no, føler at jeg har ganske god oversikt over deres produkter nå. Det må kunne henges i tak litt ut fra veggen, da den må kunne trekkes ned foran en tv som henger på veggen..

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg kjøpte Adeo Tab tension lerret når jeg gikk til innkjøp av projektor nylig og er veldig fornøyd med det. Modellen TM250 har bredde på 202 cm, altså ca 92". Dette har hvit kassett og kan henges i tak. Litt usikker på topp på dette, det står oppført med maskering på 40 cm øverst. Hvis du vil kan jeg sjekke høyde på topp.

Jeg fikk 10% på dette og betalte kr 11700. Her må du i tilfelle gå på akkord med det absolutte taket ditt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •