Dreamscreen trigger kit problemer.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer Jigs sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dreamscreen trigger kit problemer.

Kjøpte nylig et tab tension fra dreamscreen hvor denne saken fulgte med AVshop.no / DreamScreen AutoTrigger Kit DreamScreen AutoTrigger Kit . Har lest den gebrokne bruksanvisningen, et rart forsøk på engelsk?!? Trudde dreamscreen var amerikansk jeg... Uansett så samme hva jeg finner på går ikke det jevla lerretet ned når jeg skrur på projectoren. Noen som har noen Tips? Tenkte jeg skulle ringe avshop i morgen, men kan jo hende noen her vet

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har akkurat samme problem selv. Monterede kit i dag og får det ikke til å virke. Bruksanvisningen som fulgte med var elendig. Fint om du skriver hva som må gjøres hvis du snakker med AVshop i morgen. Også hvordan en setter opp grense for hvor langt ut lerrete går. Frustererende dette her. :evil:

Newcomer Jigs sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant ut nå at dreamscreen var et norsk firma, hehe. Ja poster her om jeg finner ut noe i morgen. Den manualen er en vits, ser ut som en 10 åring som har prøvd seg på engelsk..

Newcomer Jigs sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får du fjernkontrollen til å funke da? får ikke den heller til jeg...lager bare noen klikkelyder.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fjern kontrollen virker 100%. Den virker som forventet.
    Men manualen skjønner jeg ingenting av. Håper du får et godt svar fra AVshop. Eller om du kansje kontakter Dreamscreen siden de er Norske? De burde vel ha en support telefon?

Newcomer Jigs sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prater med en hyggelig kar på mail nå, så får vi se hva han kommer frem til. håper bare ikke jeg må sende det inn igjen :\ Brukte jo gode 2 timer ved å få tilpasset det på veggen foran vinduet mitt.. Bare knappene på siden som fungerer for meg nå. Prøve å bruke noen andre batterier enn de som fulgte med også, til remoten.

Newcomer Jigs sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter kjapp og hyggelig support fra avshop sender de meg en ny remote for å prøve det. Trigger kit var det 2 stk som hadde hatt problemer med og de skulle ta opp dette med dreamscreen. Funker ikke nye remote må jeg antakelig sende inn lerretet igjen

Edit: Da funker remote, etter jeg fikk fingeren ut av et visst sted så var det ikke så vanskelig gitt. da er det bare trigger igjen. poster her når jeg vet mer.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Problemer med opp og nedkjøring av lerret

Jeg kjøpte mitt dreamscreen lerret V3 av AVshop rett over nyttår 2008. Dette er med en trigger som settes rett i kontakten og hvor projektor settes i trigger igjen. Således når projektor slås på så går lerretet ned.

Dette fungerte greit i et par måneder. Så sluttet det å fungere.
    Fikk så en ny trigger som ikke virket før jeg fikk enda en ny som virket.
    I følge AVshop så var dette et vanlig problem på disse lerretene. Tviler derfor på at det kun er 2 som har byttet triggerene.

For et par måneder siden begynte lerretet å gå bare noen centimeter ned når en slo på projektor. Må kjøre lerretet manuelt opp og ned ved å trykke ørten ganger på bryteren på kabelen.

Jeg tok bort triggerkontakten for å se om denne gjorde noe galt men feilen var der fortsatt.

Jeg har ikke stilt på stilleskruene for stopp stillingene. Feilen dukket plutselig opp. Er det noen andre som har opplevd noe lignende?

Snakket med AVshop på mail hvor jeg forklart problemet. De kom med en del spørsmål som jeg svarte på (som jeg har forklart over) og etter en fem mailer så hørte jeg ikke noe mer

Jeg har prøvd i ettertid å stille på stilleskruene men dette har ikke noe med dette problemet å gjøre. Ser ut som om det rett og slett bare kommer strøm frem til motoren i korte perioder, 2-3 sekunder av gangen.

Noen som har noen tips eller erfaringer angående dette problemet?

Mvh
    Carlos

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •