Beste Tab tencion med motor under 15000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer alfalfa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste Tab tencion med motor under 15000

Skal kjøpe lerret og lurer på hvem som er kongen på haugen i denne prisklasse. 2 m bredde og 16/9.
    Meridian 861.v8. Meridian 621. Aerial Lr 5. Cc 5. Meridian Md 600. Chord spm 12000. Chord Mezzo 140. Pioneer bdp 91. Jl Gotham. Paradigm Sub2.Theta compli blue 3D. Teac P 70. Oppo 83. Meridian M33 x 4. PS3. X-Box. JVC 750. Pioneer 508. PS Audio P10.

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om det er den absolutte kongen på haugen er jeg mere usikker på, men jeg hadde ikke hatt problemer med å trives med et DreamScreen V3 med sort kasse, tab tension og masse styringsmuligheter til noe under 10.000,- med frakt.

DreamScreen V3.

Cineversum har jo 200cm lerret som er "tilpasset" 2.35:1 hvis det er noe du vurderer i fremtiden, men prisen er vond å svelge (over 20.0000,-)

DrE

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dreamscreen v3

Jeg har 106 tommer, v3 tab tension.
    Må si at jeg er noe skuffet over duken, da den var full av mønster som lignet på banding fra projectoren.
    Men etter å ha fått tips om å føne duken, så har duken rettet på seg vesentlig, men på visse steder ser jeg fremdeles mønsteret. Dette vises tydelig på lyse scener.
    Jeg har nå fønet duken i x antall minutter 4-5 ganger. Irriterende å måtte gjøre noe sånt for et lerret i denne prisklassen.
    Jeg lar nå duken være nede så mye kan, i frykt for at mønsteret skal komme tilbake.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •