Dreamscreen V2 vs V3 ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dreamscreen V2 vs V3 ?

Hello fellow enthusiasts !

Jeg gleder meg til å bli med i "PJ/Big Screen-klubben" til høsten. Jeg kommer til å kjøpe en PJ i ca 30k klassen og ønsker selvfølgelig et så bra som mulig bilde med denne. Noen forslag til PJ´s ? Jeg setter pris på lav dB og motorisert zoom. Og kontrastene er jo som regel bra i denne prisklassen.

Lerret: Har kikka på Dreamscreen og lurer på om noen har noen erfaringer med V2 og V3. Hva er egentlig den store forskjellen, bortsett fra pris..?
    Har sendt noen tanker til å male en stor vegg også, men dette blir på stue-nivået, så jeg ønsker nok en vanlig flatskjerm tilgjenglig også (til tv-titting).

Setter pris på alle erfaringer !

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Forskjellen på et V2 og et V3 er dukmessig lik null. Det er ikke store forskjeller på dukkvaliteten som forsvarer V3.

V3 har litt bedre design. V3 har også trådløs automatisk styring av lerretet. Dvs prosjektor ON= Lerret ned. Prosjektor OFF= lerret opp. Men er jo ikke sikkert at du ønsker dette. (Jeg ønsket ikke denne funksjonen)

Uansett kommer jo V2 med fjernkontroll, så du slipper å drive å dra opp og ned lerretet. For min del kjører jeg sjelden lerretet opp. Henger nede nesten hele tiden.

Jeg har et 106" Dreamscreen dynagrey, og synes bildekvaliteten på dette er upåklagelig. Kvaliteten på duken er meget god.

Etter min mening er ikke V3 verdt prisforskjellen. Men det er jo opp til hver enkelt.

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp en av de nye Harmony fjernkontrollene dersom du ønsker å trykke på en knapp for både lerret og pj.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg står på nippet til å bestille en av følgende to dreamscreen alternativer. Hvilket ville dere valgt og eventult hvorfor?

V2 120" rett ramme med 10 cm kant for 4000,-

eller

V3 120" kurvet ramme med 8 cm kant for 5000,-

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •