Lerret foran vindu

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lerret foran vindu

Hei, er nybegynner her og starter med noen spørsmål...

Kjøpte en Epson EMP-TW200 på "impuls" i går så nå må stua om-inredes osv. Foreløpig ser det ut som lerretet må henge foran et vindu - tenker da på takmontert manuellt eller med motor.

Har persienner i vinduet slik at jeg kan mørklegge så mye som mulig - det må vel høres "genialt" ut - eller?

Men hvor finner jeg et lerret? Dvs. hvem har på lager for levering nå? Vil jo ha dette før påske! Ser av AV Shop og Komplett stort sett har 2-3-4 ukers leveringstid - og siden jeg mangler "genet" med tålmodighet går det dårlig.

Kanskje noen har en glimrende ide? Tips om andre webshopper, gjerne i utlandet - som gjør min "bypåske" til en film-påske.

Nils Rune

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen til forumet, Nils Rune. Kan ikke gi deg et svar før du poster spørsmålet under prisjakt... :cry:

Active
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor ikke satse på denne eller lignende som mange andre har gjort. Da er det mulig å få tak i noe kjapt og billig. Det er en stor fordel å bruke grått lerret for å få bedre sortnivå. Selv bruker jeg baksiden av en vanlig grå lystett rullgardin og det fungerer helt suverent.

John Roger

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •