Hjelp! Noen som kan ta fysisk mål på....

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer Carlos_007 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    249
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp! Noen som kan ta fysisk mål på....

et DreamScreen V2 DynaGrey xWideFrame 16:9 230 cm/106" (850-5-106) som har 10cm ramme!!! Rommet mitt er 250-251 cm og lurte på om noen hadde dette lerretet som kunne tatt et mål for meg!!???? Blir det akkurat 250cm eller litt under/over?? Jeg skal jo klare å vri/løfte rammen på plass også :-)
    Grunnen til at jeg spør er at AVshop ikke hadde inne det lerretet jeg bestillte med 8cm ramme og nå vil sende meg dette med 10 cm!!!??

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

regne?

burde da ikke være noe problem å regne dette ut? er for trøtt til å gjøre det for deg, men du vet da forholdene og diagonalen samt bredden på rammen?

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    249
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ChrisX
    burde da ikke være noe problem å regne dette ut? er for trøtt til å gjøre det for deg, men du vet da forholdene og diagonalen samt bredden på rammen?
    Ikke akkurat utregningen som er problemet , vet jo hva den teoretiske verdien blir men avshop mente det kunne være forsjell fra lerret til lerret +/- 3cm !!??? Derfor var det hvis det var noen som hadde dette hengene på veggen som kunne målt så fikk jeg ett svar på om avshop har rett eller lerretet med ramme blir akkurat 250cm ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Carlos_007
    Ikke akkurat utregningen som er problemet , vet jo hva den teoretiske verdien blir men avshop mente det kunne være forsjell fra lerret til lerret +/- 3cm !!??? Derfor var det hvis det var noen som hadde dette hengene på veggen som kunne målt så fikk jeg ett svar på om avshop har rett eller lerretet med ramme blir akkurat 250cm ;-)
    Bra det ordnet seg da :-D

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    249
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ChrisX
    Bra det ordnet seg da :-D
    Ja det hadde ikke gått med DreamScreen V2 DynaGrey xWideFrame , den med 10 cm ramme så byttet til Grandview 106" som hadde 6cm ramme og totale mål på 247x145 cm ;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •