Trenger hjelp med ramme til DIY Lerret!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp med ramme til DIY Lerret!

Hei. Har gått til innkjøp av DreamScreen DynaGrey DIY lerret fra AVSHOP og trenger en ramme til denne duken. Jeg trenger hjelp med hva jeg skal bruke. Noen som har erfaring på dette området?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av Barkster
    Hei. Har gått til innkjøp av DreamScreen DynaGrey DIY lerret fra AVSHOP og trenger en ramme til denne duken. Jeg trenger hjelp med hva jeg skal bruke. Noen som har erfaring på dette området?
    Kjøp en rullegardin, ta av gammelduken erstatt med Dreamscreen. Monter rullegardinmontasjen på en selvbygd ramme eller vegg . Jeg fulgte et tips om et gardinstoff her på forumet. Tok med stoffet til en kompis og sammenlignet med ferdigkjøpt lerret.

Konklusjon, bestått meget godt.

Er jo greit å kunne lage sin egen montasje også. Hvis man legger en list i front av montasjen er det ingen som ser duken når den er rullet opp.

Men har man penger og ikke orker å gjøre det selv så forstår jeg godt at det sikkert finnes mange bedre alternativ å kjøpe også. Men stoffet på Princess var faktisk veldig bra. Stoffet kostet 485kr for 3mtr. Rullgardin 180cm bredde kostet meg 100kr, den stygeste de hadde på Jysk men det hadde ingenting å si så lenge den skulle ødelegges. List til å skjule montasjen 100kr. Totalt 700kr for den kvaliteten er et kupp. Selvgjort er velgjort.:-D

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ligger mange forslag i DIY sidene , søk litt så finner du :-D