Opptrekkslerret?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer jonrune sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    297
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Opptrekkslerret?

Hei! Jeg lurer på om det finnes "opptrekkslerret" som kan festes på vegg ved gulvet? Ønsker å skjule lerret på hytta der jeg har så høyt under taket med skrått tak at det ikke er mulig/fint å benytte standard lerret.

Vet at Sony selger et opptrekkslerret (dagslyslerret) med sine ny e prosjektorer, men dette er vel gulstående og det kan jeg ikke ha. Skal skjule det nede på veggen bak stereobenk. Bildet vil bli projisert på lerretet fra i nedkant ca. 50-60 cm. opp på veggen, 150-160 cm bredt, 85-90 cm. høyt (16:9)

Anyone? (Og nei, et rammelerret kan jeg ikke ha, da jeg har et maleri på veggen som kona ikke vil ta bort...:-) Lerret vil måtte hektes fast i krok rett i overkant av maleriet...)

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan du ikke bruke et vanlig nedtrekkslerret som du henger på veggen over bildet da? Det kan jo alltids bygges en liten "kasse" rundt slik at det går mer i ett med veggen.

Men konemor vil kanskje ikke ha noe som er større enn en krok over maleriet sitt..?

Newcomer jonrune sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    297
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har du helt rett i - det vil (også etter min mening) ødelegge det minimalistiske preget vi har lagt på interiøret :-)...

Men nå blir det vel til at jeg kjøper enda en ny Sony LCD prosjektor i pakke med deres higlite opptrekkslerret - håper det funker...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •