Bredde på Dreamscreen tab-tension

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bredde på Dreamscreen tab-tension

Jeg er på lerretjakt, og har nå fattet interesse for Dreamscreen sine tab tension lerret. Jeg skal ha et lerret på 200cm, men ser av spesifikasjonene til dreamscreen at bredden på boksen til dette lerretet er 257 cm. Det jeg ikke finner ut er bredden på selve lerret, eller vektstanga.
    For spørsmålet er om jeg får det ned mellom fronthøytalerne, som maks kan stå 250 fra hverandre!

Noen som vet dette, evt. kan måle sitt lerret?

På forhand takk!

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Selve stangen er nok rundt 10cm bredere enn selve duken, altså 210cm. Mulig den er noe bredere, men det går uansett fint med 250cm.

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av oroen
    Jeg er på lerretjakt, og har nå fattet interesse for Dreamscreen sine tab tension lerret. Jeg skal ha et lerret på 200cm, men ser av spesifikasjonene til dreamscreen at bredden på boksen til dette lerretet er 257 cm. Det jeg ikke finner ut er bredden på selve lerret, eller vektstanga.
    For spørsmålet er om jeg får det ned mellom fronthøytalerne, som maks kan stå 250 fra hverandre!

Noen som vet dette, evt. kan måle sitt lerret?

På forhand takk!
    Kanskje du kan gjøre slik som jeg har gjort det og flytte fronthøyttalerene ut fra veggen, slik at vektstanga på lerretet kan gå ned på baksiden av fronthøyttalerene?

Hvis du har muligheten til dette så prøv gjerne, for min erfaring er at høyttalerene spiller vanligvis bedre med med litt luft bak/rundt seg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •