Partikjøp av Grandview Elektrisk & Manuell! - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 72 av 72
    Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    jeg hadde V bølge i mitt :cry:

noen som vet hvordan dette blir seendes ut når prosjektoren lyser på?
    får prosjektor i morgen=)

admin: det skal du vite, Atlas som dere bruker er veldig hyggelige og behjelpelige. absolutt bra ekspeditør dere har.

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oledole79
    Noen som kan forklare på norsk hvordan jeg stiller inn lerretet sånn at det stopper automatisk på samme plass hver gang?
    Det er vel en endestoppbryter du må skru litt på? Tror nok det er bare å teste litt.

På venstre side av kabinettet skal det være en skru du kan stille på med umbraco nøkkel. Denne skrus MED klokka for å heve bunnpunktet, og altså motsatt vei, mot klokka for å senke bunnpunktet.

DrE

Newcomer oledole79 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrErling
    Noen som kan forklare på norsk hvordan jeg stiller inn lerretet sånn at det stopper automatisk på samme plass hver gang?
    Det er vel en endestoppbryter du må skru litt på? Tror nok det er bare å teste litt.

På venstre side av kabinettet skal det være en skru du kan stille på med umbraco nøkkel. Denne skrus MED klokka for å heve bunnpunktet, og altså motsatt vei, mot klokka for å senke bunnpunktet.

DrE
    Jeg fant ut av det nå..takk for kjappt svar

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ahh, det er endestoppbryter for toppnivået også... Vet ikke hvilken som gjør hva da jeg ikke har sett lerretet.

Hvis du kikkel litt på denne beskrivelsen
    så kanskje du finner ut noe...

Jeg synes kanskje de kunne klart å legge ved et bilde av hvilken skru som gjør hva vertfall. Manualen på pdf forklarte vertfall IKKE det godt nok.

noen som vet hva "grommeted" betyr?

Skruen for toppnivå ser ut til å være mulig å nå gjennom "the exit slot", men det er ikke enkelt å se for seg hva det kan være :roll:

DrE

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fant ut av det nå..takk for kjappt svar
    Flott! Les pdfen jeg linket til slik at du ikke går for langt i innstillingene!

DrE

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrErling

Skruen for toppnivå ser ut til å være mulig å nå gjennom "the exit slot", men det er ikke enkelt å se for seg hva det kan være :roll:

DrE
    Skruene sitter ved siden av hverandre..og det var lett å komme til begge via åpningen som lerretet kommer ut av.

Da er jeg ferdig å justere..og det gikk som smurt..toppnivået var egentlig ikke nødvendig å justere på siden den var bra som den var..

Forøvrig så visste ikke jeg noe om disse 2 skruene..det stod ingenting i det hele tatt om hvor/hvordan denne justeringen skal gjøres i instruksene som fulgte med..det var litt rart egentlig... :?

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forøvrig så visste ikke jeg noe om disse 2 skruene..det stod ingenting i det hele tatt om hvor/hvordan denne justeringen skal gjøres i instruksene som fulgte med..det var litt rart egentlig... :?
    Ikke bare rart, men alt for dårlig etter min mening! Skal det være et lerret som "hvermansen" kan sette opp, så bør vertfall brukerveiledningen omtale noe så viktig som bunn-nivå stopperen! Jeg vet om flere elektrikere som ikke hadde skrudd på de skruene uten brukermanual.

DrE

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Instruksjon ligger i selve kontrollboks-settet...

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Instruksjon ligger i selve kontrollboks-settet...
    Ikke i de pakkene som jeg fikk iallefall..det første jeg gjorde var å lete etter instruksjoner i alle eskene før jeg monterte...

Det var noen istrukser om "The remotes ability of Re-learning" men det gikk ut på noe med en knapp inni kontrollboksen..det stod ikke noe om stillskruene på selve lerretet..

Men jeg fikk også et annet ark som het "Operating instrictions for screen"..og det virker som om det er det samme som Pdf filen som er henvist til over her..men jeg har isåfall bare fått 2 av de sidene..

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

dette ser jo lovende ut, men jeg lurte på en ting da jeg har brystpanel på rommet hvor hjemmekinoen skal opp.

Vurderte å bestille Grandview Crystal Manuell 16:9 200 cm -
    [WM-P92 CRYXD] .

Jeg lurer på hvor mye denne bygger ut, altså hvor langt det er mellom veggen og lerretet når det er dratt ned.

Hadde noen kunne svart på dette, hadde jeg vært meget takknemlig.

Rune M

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke helt nøyaktig, men om det er rimelig likkt som på Tab-tens lerretet jeg hadde vil det være ca 3cm fra veggen til baksiden på lerretet.

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rune M
    Hei,

dette ser jo lovende ut, men jeg lurte på en ting da jeg har brystpanel på rommet hvor hjemmekinoen skal opp.

Vurderte å bestille Grandview Crystal Manuell 16:9 200 cm -
    [WM-P92 CRYXD] .

Jeg lurer på hvor mye denne bygger ut, altså hvor langt det er mellom veggen og lerretet når det er dratt ned.

Hadde noen kunne svart på dette, hadde jeg vært meget takknemlig.

Rune M
    Jeg har samme lerret bare 170cm utgaven. den bygger ut nøyaktige 2cm (det er når jeg bruker veggfestet. man har alltids mulighet til å henge på kroker i taket, bestill xxl utgaven så har du masse å gå på...

det er jo også muligheter å legge to klosser mellom vegg og selve stålrullen som bygger ut litt. lerretet skal tross alt bare hukes på to skruer som etthvert bilde...

edit: jeg har forresten panel på min vegg. når jeg drar lerretet så det går ned på panelet blir det litt skrået siden røret på bunnen skal ligge helt inntil veggen.

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •