Feil på dreamscreen lerret?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
  1. #1
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Feil på dreamscreen lerret?

    Jeg har et DreamScreen V2 DynaGrey Black AluMotor som jeg har kjøpt på avshop. Og nå i sta fikk jeg en mail av dem der det sto at det var funnet en feil ved disse lerretene så jeg skulle få tillsendt nytt. Det lå med et vedlegg, men dette fikk jeg ikke åpnet (docx-fil) Er det noen andre som har mottat denne mailen som har fått lest vedlegget hadde det vært veldig fint om du kunne sagt hva som står der...
    På forhånd takk!

  2. #2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har fått den samme mailen. Gjelder en produksjonsfeil på lerrete som kan føre til kortere levetid og i verste fall en kortslutningsfeil. Her er en kopi:




    I en rutinemessig kontroll har vi avdekket at et mindre parti av våre AluMotor V2-lerret har en produksjonssvakhet som kan føre til kortere levetid på lerretet, og i verste fall kan denne svakheten også føre til kortslutning. Vi ønsker derfor å bytte inn ditt lerret til et nytt, der vi tar inn ditt gamle.

    Ved å akseptere denne avtalen garanterer du for at du returnerer ditt gamle lerret til oss i det vi sender deg det nye. Returfrakten dekkes selvsagt av AVshop.

    Vi sender en helt ny salgsforpakning, der vi ber om at du kun tar ut lerretet, men lar veggbraketter etc. ligge. Lerretet bytter du deretter ut med ditt gamle og returnerer lerretet i samme emballasje.

    Du aksepterer denne avtalen ved å svare på mail-henvendelsen med ”OK”.

  3. #3
    Active Flateng sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har også fått denne mailen..
    Synd at det er feil på produktet, men fint at de ordner opp når de har avdeket en feil.

  4. #4
    Active Eriblist sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    352
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Wink Sånn

    Går det når man kjøper Screendream

    Avshop gjør kun det riktige her.! BRA!

  5. #5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er det noen som vet når det nye lerrete kommer?

  6. #6
    Active Flateng sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Noen som har fått nytt lerret enda?????

  7. #7
    Newcomer Stage sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    kun fått mail jeg også ja ...er treeeeege til og svare på mail isåfall :s

  8. #8
    Active Flateng sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Puhh.. Godt det ikke er bare meg som ikke har fått enda da. Det dukker vel opp etterhvert får vi tro

  9. #9
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    noen som har hørt noe mer om dette?

  10. #10
    Active Flateng sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har ikke hørt noe. Jeg har sendt mail til AVshop, men har ikke fått noe svar. Får vel ringe inn å høre tenker jeg.

  11. #11
    Intermediate HenningHG sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    606
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Svogeren min fikk byttet før jul.

  12. #12
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg fikk også mail tidligere, men har heller ikke hørt noe mere. Jeg skal selge mitt og venter på dette før jeg "kvitter" meg med det.....

  13. #13
    Active Flateng sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Hmmmm...

    Jeg har forstatt ikke hørt noe fra de. Er det bare meg som ikke har fått nyttet fortsatt????? Er det fordi jeg bor midt på bondelandet mon tro
    Har nå sendt ny mail til de.. Får håpe de svarer på den.

  14. #14
    Active Flateng sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da har jeg fått svar. Det skal ikke byttes så sant det ikke er noe feil med det. Men fikk "uendelig" med garanti på det da. Jeg har heldigvis ikke merket noe feil med mitt så da blir det hengenes.

  15. #15
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Drar opp denne tråden igjen da mitt lærret nå har tatt kvelden. Etter at jeg hadde sett film her en kveld kjørte jeg opp lærretet som vanlig, men når jeg kom ned neste dag var det nede igjen. Jeg prøvde selvfølgelig å kjøre det opp igjen, men da gikk det bare 5cm før det stoppa og begynte å ryke :evil: Jeg nappa ut støpselet og når jeg putta det inn igjen gikk det ned til sin vanlige posisjon igjen...

    Det rare er at hvis jeg stiller "nedre stoppunkt" lengre opp så får jeg kjørt opp til 5cm over det nye punktet før det stopper og jeg må nappe ut støpselet.

    Jeg misstenker at jeg har støtt på det problemet som denne tråden handler om, og har sendt mail til avshop. Men siden jeg er av den utolmodige typen orker jeg ikke å vente på svar og spør derfor her om noen andre her har hatt dette problemet og kan fortelle hvordan det løste seg...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •