Erfaring med dreamscreen automanual?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaring med dreamscreen automanual?

Hei, jeg har bestilt et dreamscreen V2 dynagrey automanual og venter det i hus om kort tid. lerretet er på 92" og mitt eneste spørsmål er hvor langt ut fra veggen kommer lerretet når det veggmonteres. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg trenger 11 cm klaring til veggen pga flatskjerm. Jeg setter stor pris på svar.

Newcomer bigscreen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det vil ikke gå med originalfestene, men du kan jo kjøpe eller lage knekter som du monterer på originalfestene. Kan du ikke bare montere lerrete i taket? Det vil jo være det enkleste.

Edit: mener å huske at det max. var et par cm. fra vegg med å montere festene på veggen. Derfor takmonterte jeg det.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar, skulle gjerne takmomtert lerretet, problemet er at takhøyden i stua er 3 meter og bildet vil da komme for høyt opp på veggen, nærmere bestemt fra 1,2 meter. Jeg hadde egentlig tenkt på rammelerret, men da samboeren så det ferdig montert gikk hun totalt i fistel over at jeg i det hele tatt hadde vurdert noe slikt i vårt felles oppholdsrom. Skal ikke være lett å være mann i dag gitt:?

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Har samme løsning som deg, måtte lage braketter for å få kasetten ut fra veggen. Kan sende deg en MMS hvis du er interesert
    gubben

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ypsilon
    Jeg hadde egentlig tenkt på rammelerret, men da samboeren så det ferdig montert gikk hun totalt i fistel over at jeg i det hele tatt hadde vurdert noe slikt i vårt felles oppholdsrom. Skal ikke være lett å være mann i dag gitt:?
    Jeg også begynte med rammelerret, og det hang faktisk på veggen et års tid før kona satte ned foten. Hun var imidlertid med på å spleise på elektrisk lerret som erstatning! Det er jenta si det

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •