IKEA Tupplura; Hvit eller beige?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

IKEA Tupplura; Hvit eller beige?

Heisann folkens! Som de fleste studenter om sommeren har jeg en skrantende økonomi, men jeg forsøker nå å skrape sammen penger til Projektor og dvd-spiller.
    Jeg er nesten i mål, og har bestilt Oppo DV981HD til 2000,- og skal kjøpe Epson EMP-TW700.
    Problemet mitt er at jeg foreløpig må ta til takke med den berømte rullegardina fra IKEA som lerret og lurer på om det fungerer å ha denne i beige?
    Stua er allerede i lyse farger (gul-gulhvit) og jeg har forstått at jeg dermed gjør best i å ha grått "lerret". Jeg bare lurer på om beige er tilfredsstillende nok?

IKEA | Gardiner og rullegardiner | Rullegardiner | TUPPLUR

Håper på rimelig snarlig svar fra noen med kunnskap eller erfaring

-Erling

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Benyttet selv Tupplur beige i starten og det fungerer OK. Fargene blir nok riktigere med hvitt. Grått finnes som alternativ hos andre rullegardintyper, dersom du er på et stramt budsjett.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar Tiger

Men jeg er fortsatt litt i stuss om hva du egentlig anbefaler av hvitt og beige?
    Fargene blir riktigere med hvitt skriver du, men vil beige gi noe av samme effekten som grått på svartnivå osv?

Nå tar det plutselig et par uker før jeg får bestilt projektoren min fant jeg ut av i dag, så det er ikke en utrolig hastesak lenger...

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Brukte hvitt og det fungerte bra. Kjøp deg heller et grått lerret når du får råd. Dreamscreen fungerer bra, og er ganske rimelig.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cilveran
    TMen jeg er fortsatt litt i stuss om hva du egentlig anbefaler av hvitt og beige?
    Av de to anbefaler jeg hvitt. Lerreter selges i enten grått eller hvitt, og ikke beige. Men, poenget mitt var at dersom du kun får tak i beige så funker det også. Moral: Bedre med beige enn ikke noe lerret...(f. eks. en vegg)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, takk takk
    Jeg var nå klar over at lerret ble solgt i hvitt og grått og ikke beige, men dette gjelder dessverre ikke tupplura, der er det hvitt eller beige som teller (og den beigen så jo rimelig grå ut på bildet :P )

Ok, men da blir det hvitt tupplura inntil jeg får skrapt sammen cash til skikkelig grått lerret

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •