DreamScreen V2 DynaGrey Black AutoManual

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DreamScreen V2 DynaGrey Black AutoManual

Hei

Vurderer sterkt å gå til innkjøp av lerret som er nevnt i tittelen. Lurer bare på en ting. Har planer om å henge opp dette lerret i taket. Hvordan fester følger med med for tak montering. Grunnen til at jeg spør er at jeg har en bærebjelke i taket, som kommer til å komme litt i veien for monteringen. Bærebjelka er vel ca 3-5 cm lengre ned en resten av taket. Følger det med feste som kan brukes for å få lerret under den forbanna bærebjelka Er så vanskelig å se på bilde på avshop. Evt er det noen andre former for feste jeg kan bruke får å unngå problemet.

Takk for alle svar

Foxyroxy

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må innrømme at jeg ikke helt forstod problemstillingen din her. Kunne du vennligst forklare litt nærmere?

Men jeg kan svare på medfølgende feste.. har akkuratt samme lerret selv. Er super fornøyd, men kunne spart rundt 2000 lapper på kjøp av GrandView. (Har moterisert btw..)

Festene som medfølger er av typen clip-on. Du skrur enkelt to fester som er formet som en L, til taket/veggen. Deretter klikker du bare lerretet på..
    Skal ta bilde av dette, om du gir meg 3 min

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei takker for bilde, skal prøve å forklare litt enklere. Problemet mitt er at bærebjelka i taket/veggen er i veien, og vil komme til å skape trøbbel for meg i forhold til meg når jeg skal feste lerrete i vater. Derfor jeg lurte på hvilke fester som fulgte med. Er på en måte avhengig av litt luft mellom festet og lerrete på grunn av at bærebjelka kommer 3-5 cm lenger ned enn resten av taket. Lettere å forstå ?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av foxyroxy
    Hei takker for bilde, skal prøve å forklare litt enklere. Problemet mitt er at bærebjelka i taket/veggen er i veien, og vil komme til å skape trøbbel for meg i forhold til meg når jeg skal feste lerrete i vater. Derfor jeg lurte på hvilke fester som fulgte med. Er på en måte avhengig av litt luft mellom festet og lerrete på grunn av at bærebjelka kommer 3-5 cm lenger ned enn resten av taket. Lettere å forstå ?
    Er det ikke bare å feste noen trebiter i taket først, for å komme like langt ned som bærebjelken? enten skru de fast først, eller bytte til noen skikkelig lange skruer til lerretfestet så du kan feste lerretfestet og "mellomklossen" med samme skrue.

Andre alternativet er vel å lage ett spor i bjelken, men siden det var bærebjelke er no det ikke å anbefale.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •