Grandview og Dreamscreen

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Grandview og Dreamscreen

Hei

Det er en pussig sak som har streifet meg i det siste.. Da jeg kjøpte Dreamscreen, forventet jeg god kvalitet osv osv.. Dette har jeg jo selvsagt fått, men det er et par småting som jeg stusser på..

Hovedsaklig er det smådetaljer. F.eks klistermerkene på kassett, RF mottaker og fjernkontroll. Ikke minst den ufattlig dårlige brukermanualen.. Personlig fikk jeg et inntrykk av at alle disse finishene bare har blitt slengt på i full fart.. Jeg fikk en liten mistanke om at dreamascreen aldri har produsert et lerret, men kjøpt et ferdig produkt i f.eks kina for og så klistret på deres egen logo?

Må innrømme jeg kjenner meg rimelig irritert akkuratt nå...

La oss sammenligne litt..
    http://dinhjemmekino.no/product_info...ucts_id/850099

Virker dette kjent, Dreamscreen eiere?
    Samme kontroll, samme RF mottaker og samme kassett. Samme "clip on wall" feste også.. (ser ihvertfall ut som dette)

For å sammenligne Grandview med Dreamscreen enda mer..
    Jeg har lest at Grandview skal ha en patent på en funksjon jeg bare skal ha sett på Dreamscreen sine lerret.. Altså, den såkalte funksjonen slik at lerretet glir opp som et moterisert lerret, etter bruk...

Noen andre som også ser en liten sammenkobling?
    Jeg er usikker om dette stemmer.. men jeg syns det var skummelt at det lignet såpass.

Grunnen til at jeg poster dette innlegger, er egentlig på grunn av nysjerrigheten.. stemmer dette, eller er det vestenlige forskjeller? Kan noen fortelle?

PS: Noen Grandview eiere i Rogalands regionen som kunne tenkt seg et demo besøk av lerretet? Har lyst å studere nærmere..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samme fabrikk?

Det er ganske vanlig at samme produkt selges av ulike "produsenter". Samme fabrikk leverer ofte en vare som selges under ulike merkenavn.

Hvorfor irriterer dette?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •