Lygren
Forum Admin

Norway
278 Innlegg Sendt - 19/09/2002 : 11:30:00
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg har tidligere hatt store problemer med skrukker i lerettet, både fra Euroscreen og DaLite. Mitt siste lerett, et DaLite Electrol, hadde imidlertid ikke skrukker, men jeg solgte dette fordi det ble for stort. Nå skal jeg kjøpe nytt lerett, og lurer på om noen har noen anbefaling i forhold til dette. Lerettet skal brukes på en HD1/HD2 DLP projektor. Trenger ikke være motorisert, men helst så skrukkeløst som mulig.

Takker for alle tips!

Roger
Aktiv

Norway
150 Innlegg Sendt - 19/09/2002 : 11:44:47
--------------------------------------------------------------------------------
Har du mulighet så kjøp et rammelerret. Da skulle du slippe skrukker. Det du også kan gjøre er å modifisere et vanlig lerret til å bli strekt noe ala et rammelerret. Hvis du søker på avsforum så skulle du få et treff på en kar som gjorde dette og forklarer hvordan.

Roger

Lygren
Forum Admin

Norway
278 Innlegg Sendt - 19/09/2002 : 13:11:53
Hei

Jeg har ikke mulighet for bruk av rammelerett... Den skal stå i stuen, og da blir nok min bedre halvdel litt grim, skulle en tro!