"Flatpakket" Adeo Plano lerret

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool "Flatpakket" Adeo Plano lerret

I går fikk jeg levert mitt nyinnkjøpte Adeo Plano Lerret P91. Til min overraskelse så jeg at pakken var "flatpakket". Hadde trodd at disse rammelerretene ikke kom i IKEA forpakning men ferdig oppstrukket. Er dette vanlig ? Har ikke åpnet forpakningen enda, er det noen som vet om det er fare for å sette sammen disse rammelerretene feil?

Intermediate tazzat sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville hvert utrolig upraktisk å sende en pakke på 2,5 x 1,3 meter i posten da

Les monterings anvisningen så går det nok bra..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tazzat
    Ville hvert utrolig upraktisk å sende en pakke på 2,5 x 1,3 meter i posten da

Les monterings anvisningen så går det nok bra..

Ja helt enig i at det er upraktisk å sende stort format, men til den prisen jeg betaler så trodde jeg at rammelerretet var ferdig oppstrukket og at fraktkostnadene for en stor forsendelse var inkludert. Dessuten trodde jeg slike rammelerret hadde en bakplate som gjorde at forpakningen ikke kunne bli særlig mindre. Slik det er nå, så har jeg vel igrunnen kun fått noen rammestokker og en duk. Da er 5KNOK en stiv pris. Skulle nok ha valgt Dreamscreen sin Greyvision om jeg visste dette.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville jo vært fullstendig ulogisk å sende et lerret ferdig oppstrukket, det gjør heller ikke DreamScreen meg bekjent. Eller Stewart for den saks skyld.

Når det gjelder lerretet ditt er Adeo etter min mening et bedre lerret, med en bedre ramme enn DS sin. Dersom du har kjøpt den nye Plano-rammen er den utrolig enkel å sette sammen og du følger enkelt monteringsanvisningen. Når lerretet er strukket og satt opp vil du se noen "brettemerker" på duken, disse går bort i løpet av en uke eller to dersom duken er riktig festet og er stram.

Lykke til!

Active Cax sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil påstå det er ganske vanskelig å gjøre feil, det eneste c-momentet jeg kom over var at man må være forsiktig når man fører stålstengene gjennom kantene av lerretet, fordi ihvertfall mine var litt skarpe i endene.

Gitt at det er likt det jeg har, så er det et ninjatriks å strekke strikkene før du prøver å hekte dem på, litt som med ballonger. Ikke tenk på å skru sammen rammen, duken holder den på plass.

Det ble ingen "brettemerker" på min duk, den virket 100% slett med en eneste gang, kommer kanskje litt an på hvordan den har ligget i kassen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •