Feste av lerret

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Feste av lerret

Er det noen som har erfaring med å fest lerret til taket med silikon? Har kjøpt et 180 X 110 lerret som skal festes i murtak. Begynte å tenke på at det kanskje er like greit å bruke silikon som "lim" isteden for å begyne å skru det opp. Tror ikke huseieren er så hgappy for masse skruhull i taket....:-D

Intermediate longbow sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KitanoX42
    Er det noen som har erfaring med å fest lerret til taket med silikon? Har kjøpt et 180 X 110 lerret som skal festes i murtak. Begynte å tenke på at det kanskje er like greit å bruke silikon som "lim" isteden for å begyne å skru det opp. Tror ikke huseieren er så hgappy for masse skruhull i taket....:-D
    eg hadde ikkje satsa på det.
    kor tykk er betongen?? viss den er 10cm+ kan du fint borre noen små hul og gå på biltema og kjøpe dei minste ekspansjons boltene dei har og bolte det fast......då detter det ikkje ned....ikkkje om du henger deg i det ein gong...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du kan jo spør han om det er greit at du bårer 4 små hull til og henge opp lerret så sier han sikkert det er greit sia du var so grei og spurte først
    Tror det vil bli litt tungt og stå og holde lerrete opp i taket til siliconen er stivna hehe uansett vil eg ikke tro det vil holde når du skal dra det opp og ned.

kan du ikke henge det på veggen da?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje det er det som blir løsningen ja... Får vel kanskje sparkle og litt slikt når jeg flytter på meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kurt-Inge83
    du kan jo spør han om det er greit at du bårer 4 små hull til og henge opp lerret så sier han sikkert det er greit sia du var so grei og spurte først
    Tror det vil bli litt tungt og stå og holde lerrete opp i taket til siliconen er stivna hehe uansett vil eg ikke tro det vil holde når du skal dra det opp og ned.

kan du ikke henge det på veggen da?
    Nei, er utrolig dum romløsning så vegg er ikke mulig, desverre...
    Blir faktisk hengende litt på skrått i taket.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du kan jo og sette opp 2 dvd hyller på 2 meter høye på hver side og legge ein planke oppå dette som går fra hylle til hylle så fester du lerrete i den.

Sån:

Intermediate tralltrall sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville borret i taket, og heller sparklet de igjen når du flytter. Kjøper du "pene" plugger og tar det forsiktig når du borrer blir det minimal skade, og veldig lett å gjøre det pent igjen. har gjort det flere ganger selv. :-)
    Min byggetråd og hjemmekino: Min hjemmekino

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •