Aliminiums plate ferdig spray belagt.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Aliminiums plate ferdig spray belagt.

Hei, eg har jo ditta diy lerrete mitt da som består av ei kryssfiner plate på 170x100cm hvor eg har stifta fast ei rullegardin som lerret men merka det ble fort ein flekk på det som er litt iriterande og når eg skulle prøve få det vekk med og gnikke litt på med fukti klut så ble det bare smurt ut til ein større flekk og kunne ikke gnikke noe hardt for da hadde det hvite på rullegardina forsvunne.

Så da tenkte eg heller bare feste på ei aliminiumsplate med samme mål på denne plata mi, dissa platene er ferdig belagt med hvit glatt overflate på, den kan eg vaske også uten at eg gnikker bort malinga. men dem har også i fks grå farger, så lurte på om grå duger likegodt som hvit? eller er det ene bedre en det andre? ellers, dette burde vel funke greit? det er ikke snakk om dårelige selvspraya plater lissom er plater som er blitt profft lakka på fabrik der dem kom fra av maskin så er likkt over det hele. eg vil tro det vil duge.

Newcomer SunnyBOy sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville tro du fill et gjenskinn i plata...? Gain ??
    Tenker på de som lager lerret selv med en spesiell maling.
    noen andre ???

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg tror det skal duge, er jo bra solid hvit overflate på så vil jo ikke skinne igjenom og lage gjenskinn til aliminiumen under. men er litt i tvil om hvilke type eg skal velge dem har 2 typer der 1 med med helt 100% glatt hvit overflate og en litt mer ruflete overflate. den so er 100% glatt virker som er eit veldi tynt lag på og lett og få ripe i mens den litt mer ruflete typen er mer solid lag med maling på men ikke helt glatt overflate lissom, litt vanskeli og forklare, men ivertfall har snakka med ho som eiger blikkenslager bedriften og skulle vertfall få spesial pris pgr av eg jobber der 2 dager i uken. så skal hente imorra vil eg tro så skal eg gi tebake mld og bilde. er veldigt dyrt med aliminium eg skal betale 450kr og det er spesial pris så håper det funker

Newcomer SunnyBOy sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo meningen at lerrete ikke skal kaste allt lyset fra PJ tilbake i rommet. Prøv med ei lommelykt på plata så ser at det blir mye gjennskinn til bake fra overflata.

Jeg er ikke 100% sikker men jeg tviler på at det går.

Ingen andre som kan bekrefte dette ?? Slik at gutten ikke kaster bort pengene på noe.......?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du har kansje rett, eg trakk heller hele plata på nytt med ny rullegardin så er eg vertfall kvitt den iriterande flekken eg hadde fått. får heller hive noe beskytelse over lerrete da det ikke er i bruk kansje så det ikke blir noe flekker på, eg selv er forsikti men hender til tide at onkel ungen min på 3 komme innom og da kan det fort bli ein flekk eller 2 om man ikke passer på.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjøpte meg såkalt 3-pass blackout cloth fra Dazian jeg.
    Helt utrolig hvor mye bedre bildet ble en med lakenet jeg brukte hittil, hehe.
    Gjenstår bare å få sprayet på ScreenGoo jeg har hatt i skapet i 6mnd nå da...

-j

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •