GreyLine One Acoustic Motorisert 16:9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Active Eriblist sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    352
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Angry GreyLine One Acoustic Motorisert 16:9

Skuffet!

En kompis av meg kjøpte dette lerret selvsagt gledet han seg som en unge,
    men det varte ikke lenge, da han fikk pakket det opp, hengt det opp kom sorgen.
    Lyset slippes rett igjennom så man ser bildet nesten like godt på vegg bak lerret.
    Så da er ikke dette å få brukt.

Omtale som ligger på avshop om lerret er dette:
    GreyLine er Euroscreen's duk myntet for DLP og LCD for optimalisering av sortnivå og bedring av kontrast. Gain er 0.8. Duken er helt lystett med full sortmaskering på dukens bakside. Lerettet leveres med sorte kanter på 5 cm, så faktisk synlig bredde er 10 cm mindre.

Som man kan lese i den teksten så skal det være en duk som er( Se under)

”Duken er helt lystett med full sortmaskering på dukens bakside"
    (DETTE STEMMER IKKE)
    Slipper igjennom ca 70% av lyset.

Man kunne ha kjøpt et lerret på Ikea til 300,- i stede. Å fått et bedre bilde.

Projektor som blir brukt er Action modell two.

Intermediate Per Thomas sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Iogmed vi snakker om et perforert eller akustisk transparent lerret så er det jo bittesmå hull i lerretet, slik at lys slippes igjennom enten man vil eller ikke:-(
    Du kan forsøke med sort høytalerstoff på baksiden, har tenkt til å prøve det på mitt akustisk transparente lerret.

Hva synes kameraten din om lyden da, regner med at alle høytalere står bak lerretet?

pt

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...Det er jo klart at et lerret fullt av hull slipper lys gjennom... Imidlertid har vel ikke dette så mye å si med mindre du har en særdeles blank vegg, ev. et vindu bak? Står vel heller ikke i teksten til Acoustic-modellen at dette er lystett heller, det ville jo vært litt rart om de fikk til... Ser for øvrig at du henviser til teksten på de vanlige lerretene uten Acoustic overfor, med mindre nettbutikken har oppdatert informasjonen nylig da...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry

Det er jeg som har kjøpt dette lerret. Det er bare senteren som blir delvis dekket av lerretet. Lyden har jeg faktisk ikke satt meg ned på for å høre på en gang. Jeg blir så irritert på det bildet som kommer på lerret at jeg ikke kan glede meg over lyden. Det er et STORT problem at så mye lys slippes igjenom. Jeg får jo et blidet på veggen bak lerret, og dette ser man svært godt gjennom lerret. Blir jo nesten litt 3d aktig. Bak lerret henger det en plasma også. Teksten som han henviser til står under acoustic modellen jo. Se link:

AVshop.no

Dette lerret skal ned fra taket fort som fy.. og sendes tilbake.

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    352
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation Acoustic-modellen

Sitat Opprinnelig postet av lygren
    ...Det er jo klart at et lerret fullt av hull slipper lys gjennom... Imidlertid har vel ikke dette så mye å si med mindre du har en særdeles blank vegg, ev. et vindu bak? Står vel heller ikke i teksten til Acoustic-modellen at dette er lystett heller, det ville jo vært litt rart om de fikk til... Ser for øvrig at du henviser til teksten på de vanlige lerretene uten Acoustic overfor, med mindre nettbutikken har oppdatert informasjonen nylig da...
    Det står i teksten at det er lystett.
    Så da er det vel kansje på tide at den blir fjernet når det ikke er det.

Her et utdrag i fra teksten

(GreyLine er Euroscreen's duk myntet for DLP og LCD for optimalisering av sortnivå og bedring av kontrast. Gain er 0.8. Duken er helt lystett med full sortmaskering på dukens bakside. Lerettet leveres med sorte kanter på 5 cm, så faktisk synlig bredde er 10 cm mindre.)

Det skal slippe lyd igjennom ikke lys

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ja, ser at de har skrevet det i teksten, trykkleif, for det står ikke det samme på det manuelle. Dritt for deg da, du får ta det med nettbutikken gitt...

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    352
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Red face Jepp

Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Ja, ser at de har skrevet det i teksten, trykkleif, for det står ikke det samme på det manuelle. Dritt for deg da, du får ta det med nettbutikken gitt...
    Det blir gjort i dag. Men det er ikke jeg som har kjøpt det.

Har Stewart Ramme lerret selv Heldigvis

Active Flateng sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Acoustic One lerretet er levert, og fikk nytt Dreamscreen V2 i dag. Regner med at jeg blir fornøyd med dette. Gleder meg til jeg kommer hjem å teste.. Blir nok en lang dag på jobben dette..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •