Kobling av Dreamscreen dynagrey V2??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kobling av Dreamscreen dynagrey V2??

Fjernkontrollen fungerte ikke når jeg satte strøm på lerettet, kuttet deretter av hovedstrømsledning og koblet meg via medfulgt styringsboks.
    Problemet her er at medfulgt tegningen viser at det er 4 ledere på kabelen, men orginalt er det bare 3.

Hvordan skal man få fjrenkontrollen til å fungere?

Lurer også på hvordan man kobler opp autolink?
    Det fulgte ikke med tegning. Trenger man 12V trigger?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

koblinger

Har hørt at det er fler enn deg som har samme problem, det viser seg at det dårlig med bruksanvisning/koblings sjema. Så kom med inspill folkens, her er det flere som trenger hjelp

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja helt enig i at den bruksanvisningen til disse lerretene suger.. Det hadde faktisk vert bedre om den ikke var med. Men heldigvis så funket min fjernkontroll. Ut ifra det jeg tolket av bruksanvisningen så skal det ver en knapp som heter sw5, denne skal trykkes inn og deretter skal du kunne konfiguere den til å gjenkjenne den fjernkontrollen du ønsker å bruke. Jeg har letet etter denne knappen men kan ikke finne den. Mulig du må skru lerretet i biter for å finne denne hehe. Lykke til.

Newcomer Rovik sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Frei
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sveinbein
    Ja helt enig i at den bruksanvisningen til disse lerretene suger.. Det hadde faktisk vert bedre om den ikke var med. Men heldigvis så funket min fjernkontroll. Ut ifra det jeg tolket av bruksanvisningen så skal det ver en knapp som heter sw5, denne skal trykkes inn og deretter skal du kunne konfiguere den til å gjenkjenne den fjernkontrollen du ønsker å bruke. Jeg har letet etter denne knappen men kan ikke finne den. Mulig du må skru lerretet i biter for å finne denne hehe. Lykke til.
    Trur knappen sw5 sitter i koblingsboksen som fulgte med lerettet

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •