Dreamscreen med struktur!?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dreamscreen med struktur!?

Jeg fikk nylig et 77" Dreamscreen Dynagrey pulldown lerret (fra AVshop) og oppdaget at det har veldig synlig struktur. Omtrent samme som Euroscreen som jeg har prøve av. Iflg AVshop skal jo alle Dreamscreen lerretene være uten struktur og det var en av hovedgrunnene at jeg valgte dette. Jeg har tidligere fått en Dreamscreen Dynagrey dukprøve og den er helt ulik og er glatt. Er det noen flere som har opplevd/har kjennskap til dette?

Newcomer bigscreen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også en dukprøve og den er helt glatt. Skulle egentlig bestille et motorisert dynagreylerret nå i kveld, hvis du sier at det er struktur i det lerretet du fikk stemmer jo ikke dukprøvene med de virkelige lerretene.
    Dette var rart, får utsette kjøpet litt og se om det kommer noen tilbakemeldinger på dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen flere kommentarer?. Dreamscreen må nå være et populært lerret?

Intermediate D|sElMiNk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Dreamscreen tab-tension og har ikke noen plagsom struktur i lerrettet. Jeg har ikke sett et Greyline-lerret, men jeg vil tro at det har grovere struktur enn Dreamscreen, for det er mer enn glatt nok for meg.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har nylig testet et DreamScreen AutoManual hos meg, og struktur var det fint lite av... Du vil jo alltid ha noe struktur i alle lerret, det er nødvendig for at du skal få den nødvendige matthet. Du må jo ikke stikke nesa di opp i lerretet og se etter problemer, sett deg heller tilbake og nyt filmen, for strukturen du ser på ditt DreamScreen var ikke synlig fra 1x sitteavstand hos meg en gang...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Saken er den at dukprøven som jeg fikk på Dreamscreen ser heltanerledes ut og er så å si helt glatt. Som sagt har jeg en prøve på grå Euroscreen også som jeg mener har for mye struktur. Mitt Automanual Dreamscreen er veldig lik denne (til og med på baksiden). For å unngå at struktur oppleves som en hinne på bildet spesielt ved panoreringer så foretrekker jeg glattest mulig. Legger ved bilde av prøve og lerret

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ehh, du har mottatt et defekt lerret, bare å få byttet det, for det der er laaaangt unna det lerretet jeg testet for en uke siden.

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

struktur

Ja, da har jeg også motatt mitt Dreamscreen lerret også det med fiskegarnstruktur. Den lerretsprøven jeg fikk fra avshop er ikke i nærheten av å være samme lerretstype engang. Lerrete jeg fikk er mye grovere en mitt projecta procinema lerret. Var jo dumt å selge dette før jeg hengte opp dreamscreen lerrete.
    Dette må jo være en feilproduksjon, får sende en mail og be om nytt.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Jeg har sett litt nøyere på det jeg testa, og det stemmer at strukturen er noe grovere enn tab-tension/rammelerretene. Dette skyldes jo at nedtrekk og motor er avhengig av noe mer stivhet og tykkelse, og dermed må benytte en annet type materiale. Jeg synes imidlertid strukturen var langt unna Greyline og den type lerret, men også en hel del tydeligere enn duken som benytter på tab-tension og de motoriserte. Jeg så ingen tydelig struktur fra 1,5x sitteavstand, men det er sikkert også litt øyet som ser...

Du får høre med forhandleren din!

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får prøve å teste det i helga, kanskje det ikke er så galt under bruk likevel. Funker det bra på min sitteavstand beholder jeg det.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •