Grandview med GreyLine duk

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Grandview med GreyLine duk

Grandview Cinema TAB-TENSIONED Motorisert 16:9 ser fin ut, men jeg skulle gjerne hatt den med GreyLine duk gain 0.8.

Kan Lygren & Co sørge for at leverandøren fatter poenget, og starter leveranser av slike hybrider? :idea:

Fjernkontrollen burde vare av IR typen. Jeg bor i en blokk, og ønsker et fredelig forhold til mine naboer. Dersom en av dem også kjøper en Grandview med RF fjernkontroll bryter helvete løs... :evil:

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Hei

Grandview leverer kun RF kontroller, og sannsynligheten for at naboen benytter aksakt samme kanal som deg er nok forsvinnende liten...

Euroscreen (Greyline) tilbyr både radio og infrarød, men der koster kontrollen 2500... Du kan imidlertid trolig benytte kontrollen fra Euroscreen på Grandview dukene, send meg en PM om du vil jeg skal sjekke dette ut nærmere...

Grandview tilbyr for øyeblikket ikke grånyansert duk, men jeg er i dialog med de ang. utvikling av dette. Som dere sikkert forstår, har ikke AVshop for øyeblikket tilstrekkelig "clout" til alene å få til noe slikt, men håper jo at Grandview innser at det er god butikk å utvikle produkter markedet etterspør!

Jeg får for øvrig opp en test på et tab tensioned lerret om noen dager, gleder meg til å se om det endelig kan leveres et helt skrukkefritt nedtrekkslerret til under 10.000! Da er det endelig håp for oss med med hjemmekinoen i stuen, og ikke har plass til en stor ramme på veggen!

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

vil og ha greyline

Syntes og tab tension ser fristendes ut, men har og blitt anbefalt å ha gråfarge på lerretet. Så vet ikke om jeg bare skal kjøre greyline sitt eller vente på at det kommer med tab-tension. Hvis fjernkontrollen koster 2000 kr så blir det ganske dyr "dra hjelp". Hvis motoren er kun for å hjelpe til å få lerretet opp og ned så synes jeg det er luksus å legge i 3-4000 bare for det?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •