Lerret til BENQ W100

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lerret til BENQ W100

Skal kjøpe meg lerret til BENQ W100, må henges i taket og det kan være en avstand på 3 m til lerretet og den kan trekkes ned ca 1,5 meter. Hva slags lerret anbefaler dere?

Har ikke mye penger å bruke på dette så lurer egentlig på gode dealer...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nettopp bestilt en BenQ W100 og har akkurat det samme spørsmålet. Duger Ikea Tupplur eller tilsvarende? Hva er typisk forskjell på et billig og dyrt lerret (bortsett fra at billigere ikke er motorisert)?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har noen innspill? Hva slags prisklasse bør du legge deg i til en prosjektor i denne prisklassen? Har det noe for seg å kjøpe et dyrt lerret til en prosjektor i budsjettklassen?

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vanskelig for meg å uttale meg siden jeg ikke har prøvd ikea varianten. men har du råd til dyrt lerret er det bare å spe på, så slipper du å måtte skifte det ut ved en senere annledning.
    jeg har selv en billig PJ, BenQ 5120 og kjøpte et lerret fra komplett.no til 2K :http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315558
    funker helt fint til mitt bruk... ser det ligger inne en negativ kommentar på det. må også nevne at jeg fikk det med en liten bulk i kassen, men lerrete var (og er:-D ) helt strøket...

Newcomer Hifonic sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg holder på å lage meg et lerret til denne projektoren. Har spleiset to huntonittplater og sparklet igjen skjøten. Så har jeg malt med flere lag S2000 veggmaling og til slutt skal jeg male med grunning som har fargen s2000-n. Denne grunninga er veldig matt og fin.

Men anbefaler ikke å sette sammen to plater da det er et slit å få det bra.
    Ikke fått pj'n enda, men kommer nok i morgen. Så da kan jeg si hvordan det ble..

Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror han på komplett har hengt opp lerretet skjevt. Slik at det ikke er i water. Har selv et Grandview 230cm som jeg har brukt til flere projektorer og kan si at dette iallefall gir mye for pengene ,men prisen er jo såpass lav at man ikke kan forvente så mye

Newcomer Hifonic sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der er ting oppe å går Første projektor for meg så har ikke all verden å sammenligne med. Men lerretet ble vellykket, såpass kan jeg vel si! Bra farger og ok svartfarger selv når det er lyst i rommet.

En kompis har en sony 50" bakprojeksons tv og jeg synes jeg har bedre bilde enn han til mye mindre penger Og ikke minst 35" større

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    557
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke billigere å lage lerret selv? Lage en ramme av tre for så å stifte på duken så det blir et rammelerret, ser vel finere ut og (hvis man har muligheten til å ha det da). Hvor får man evt. kjøpt sånn duk? Jeg er budsjett så det holder så vil ha så billig som mulig :P Rommet jeg er i er i kjelleren uten vinduer så der er det bekmørkt uansett om jeg vil det eller ikke. :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •