Festemekanisme på lerret?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Festemekanisme på lerret?

Hei

Planer om å kjøpe meg lerret men hvordan er egentlig festemekanismen til lerret i takposisjon? Er det fastbestemte hull eller en glidbar skive som kan skyves til riktig posisjon.

Det er slik at jeg har langsgående takbjelker under platene i taket, og den skulle jo helst vært skrudd fast i dem, er 60 cm mellom hver av disse.

Tenker på Dreamscreen DynaGrey

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mitt Euroscreen lerret har en skinne langs hele toppen hvor man fører inn bolthodene på to bolter opp-ned. Disse boltene stikkes gjennom hull i to braketter som er festet i taket der det passer, og festene kan dermed justeres langs hele lengden av lerretet. Det står i monteringsanvisningen til lerretet at de skal plasseres ca 15 cm fra endene men jeg har ikke brydd meg om det og har plassert de på forskjellige plasser i flere leiligheter jeg har bodd i.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På Dreamscreen lerretene er det en ny mekanisme. Man skrur de 2 medfølgende festene i taket. Deretter klikker man på lerretboksen. Skal være meget enkelt. Jeg får mitt lerret i denne uken, og kan evt ta bilder og legge ut når jeg får montert det.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Fikk akkurat svar fra AvShop hvor de sendte meg brukermanualen, det stemmer som du sier. Så jeg har bestilt den Lagt med et vedlegg over festemekanismen også for AutoManual!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •